וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: אושר דוידה על סף מעבר למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 12:17

שחקן הכנף בן ה-22, שנרכש על ידי סטנדרד ליאז' בעונה שעברה מהפועל תל אביב, התקשה להרשים והעונה כבר לא נכלל בסגל במשחקי הקבוצה, על סף חזרה לישראל בחוזה ארוך טווח עם הצהובים שישלמו עבורו כ-900 אלף יורו לפני בונוסים

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

מכבי תל אביב קרובה לצירוף אושר דוידה מסטנדרד ליאז', כך התפרסם הבוקר (שלישי) בתקשורת בבלגיה. על פי הדיווח באתר "lesoir", המועדונים נמצאים בשלבים הסופיים של המו"מ להעברת שחקן הכנף בן ה-22, שהתקשה להרשים בשנתו הראשונה מחוץ לישראל.

עוד נכתב כי הוא יעבור בחוזה ארוך טווח למכבי תל אביב, שתרכוש אותו מליאז' בתמורה לכ-900 אלף יורו, כאשר ההסכם כולל בונוסים שעשויים להעלות את הסכום עד 1.4 מיליון יורו ובנוסף ליאז' תזכה ל-25 אחוז מדמי ההעברה הבאה של דוידה, אם תהיה כזו.

בקיץ שעבר דוידה נרכש מהפועל תל אביב תמורת 1.6 מיליון יורו וחתם על חוזה לארבע שנים, אבל ב-24 הופעות בכל המסגרות, על פני 617 דקות ושלוש הופעות בלבד בהרכב במסגרת הליגה, לא הצליח להבקיע או לבשל והעונה כלל לא התלבש למשחקי הקבוצה.

אושר דוידה שחקן סטנדרד ליאז'. BRUNO FAHY/AFP, GettyImages
קרוב לישראל. דוידה/GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

מכבי תל אביב תתארח ביום חמישי בסלובניה אצל צלייה כשהיא עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון ביום חמישי באצטדיון בבלומפילד ואם לא תפסיד בהפסד של שלושה שערים או יותר, תבטיח את מקומה בשל הבתים של הקונפרנס ליג אחרי שנעדרה מהמפעל בעונה שעברה. אם מכבי תל אביב אכן תעפיל לאירופה, הדד-ליין לרישום שחקנים הינו ב-4 בספטמבר, יום שני הקרוב, כך שרובי קין צפוי לקבל מספר שחקני חיזוק בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully