וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.8: לינדסטרום הצטרף לנאפולי, קסטאן חתם בפולהאם

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 22:23

הקשר הדני של פרנקפורט עבר תמורת 25 מיליון יורו, המגן הימני נרכש מלסטר ב-15 מיליון יורו. באלבה חתם בברייטון, דוגלאס לואיז מועמד לליברפול, שלל סוכנים פנו לריאל אחרי פציעת ויניסיוס, אך אנצ'לוטי לא יצרף שחקן התקפה נוסף

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.8/ספורט1

העברות

* נאפולי צירפה את הקשר הדני יספר לינדסטרום בן ה-23, שמגיע כמושאל מאיינטרכט פרנקפורט תמורת 5 מיליון יורו, עם התחייבות לרכישה בקיץ ב-20 מיליון.

* אברטון הודיעה על רכישתו של בטו, החלוץ הפורטוגלי שמגיע מאודינזה תמורת 30 מיליון יורו.

* פולהאם רכשה את המגן הימני של לסטר טימותי קסטאן תמורת 15 מיליון יורו. הבלגי חתם עד 2027.

* קליארי שילמה 5 מיליון יורו לקלרמון עבור הבלם הפולני מתאוש וייטסקה בן ה-26, שחתם על חוזה לארבע שנים.

* באזל ממשיכה במסע הרכש אחרי פתיחת העונה הרעה שלה ולסגל שלה הצטרף הקשר האחורי רנאטו וייגה בן ה-20, ששיחק קבוצת המשנה של ספורטינג ליסבון ועבר תמורת כ-5 מיליון יורו.

* מרקוס אנדרה חזר לוויאדוליד, שנתיים אחרי שנמכר לוולנסיה תמורת 8.5 מיליון יורו. החלוץ הברזילאי בן ה-26 עבר הפעם תמורת 2 מיליון בלבד וחתם לחמש שנים אצל היורדת לליגה השנייה בספרד.

* גונסאלו גדש, שחקן הכנף בן ה-26 של נבחרת פורטוגל ששיחק מינואר כמושאל בבנפיקה, חתם לעונת השאלה נוספת אצל האלופה לאחר שקיבל אישור מוולבס.

* המגן המקסיקני חורחה סאנצ'ס (25) הושאל לעונה מאייאקס לפורטו, שתהיה חייבת לרכוש אותו ב-4 מיליון יורו אם יגיע ל-20 הופעות.

* רומן פרו שב לצרפת. המגן בן ה-25, שירד עם סאות'המפטון לליגת המשנה באנגליה, הושאל לניס. את הבלם הברזילאי ליאנקו שלחו הסיינטס לעונת השאלה באל גראפה הקטארית.

* קרלוס באלבה חתם בברייטון מליל תמורת 30 מיליון יורו. הוא מצטרף לשחפים כדי להחליף את מויסס קאידו.

שמועות

* חרף פציעות של ויניסיוס ושלל סוכנים שמציעים לה חלופות, ריאל מדריד לא תצרף שחקן התקפה חדש עד תום החלון.

* לפי "סאן", ליברפול סימנה מועמד מפתיע להחליף את מוחמד סלאח, אם זה אכן יימכר לסעודיה: ז'ואאו פליקס, שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לאתלטיקו מדריד. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לליברפול זהו דוגלאס לואיז, הקשר האחורי של אסטון וילה.

* עוד ב"סאן", מנצ'סטר יונייטד הציעה לריאל מדריד את אנתוני מרסיאל תמורת 13 מיליון ליש"ט.

* ב"טלגרף" נטען: מנצ'סטר יונייטד עשויה לפנות לטוטנהאם בנוגע לפייר-אמיל הויביירג.

* לפי התקשורת הצרפתית, סרחיו ראומס צפוי להצטרף לקארים בנזמה באל-הילאל. הבלם דרש חוזה לשלוש שנים, הסעודים הציעו חוזה לשנתיים.

* שחקן נוסף בדרך לערב הסעודית: שחקן הכנף האנגלי דמראי גריי סיכם את תנאיו באל שבאב, שכעת מנהלת מו"מ מתקדם עם אברטון לרכישת האנגלי בן ה-27.

* כוכב יאנג בויז בדרך לצרפת? אחרי ששמו של פביאן רידר נקשר עם מעבר לבורוסיה משנגנלדבאך הגרמנית, מתפרסם כי הקשר על סף מעבר לראן הצרפתית שתשלם 12 מיליון יורו עבור היהלום בן ה-21. רידר מיועד להחליף את לוברו מאייר שחתם לפני כשבועיים בוולפסבורג, וייתכן שמשחקו האחרון בשורות אלופת שוויץ יהיה בפלייאוף ליגת אלופות הערב נגד מכבי חיפה.

* רומלו לוקאקו אמור להשלים את מעברו מצ'לסי בהשאלה לרומא, אבל בממלכה מדווחים שאם הוא יצליח במדי הג'אלורוסי, האופציה לרכישתו תעמוד על 37 מיליון ליש"ט.

* לטענת "טיימס ספורט", מנצ'סטר יונייטד לא מעוניינת לשחרר את הארי מגוייר בהשאלה לווסטהאם ונראה שהבלם, קפטן הקבוצה בעונה שעברה, יישאר לפחות עד ינואר. מנגד, המגן השמאלי מרכוס אלונסו מסרב לעזוב את ברצלונה.

* טרבו צ'אלובה מתקרב לבאיירן מינכן. שחקן ההגנה בן ה-24 של צ'לסי מעוניין לעבור ותומאס טוכל לוחץ שהעסקה תושלם. הוא פצוע בימים אלו, אך צפוי לשוב לאימונים בקרוב.

* החלוץ הוגו אקיטיקה צפוי להימכר מפריז סן ז'רמן לאיינטרכט פרנקפורט. על פי הפרסומים, אלופת צרפת סירבה להצעות בגובה 35 מיליון יורו עבור החלוץ והיא תמכור אותו לעיטים במחיר נמוך יותר, כי מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה זהו רנדל קולו מואני, על אף שבשלב זה הגרמנים מסרבים להצעת פ.ס.ז' שעומדת על 80 מיליון יורו.

* מרגים ברישה מחוזר אחרי בורוסיה דורטמונד, שעשויה להציע עבורו כ-15 מיליון יורו לאוגסבורג. הקשר בן ה-25 הביע את רצונו להתקדם.

* ווילפריד אנדידי צפוי להימכר לנוטינגהאם פורסט, שקרובה לסיכום עם לסטר סיטי על תנאי רכישתו.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

* טיאגו אלמדה לא צפוי לעבור לאייאקס בחלון ההעברות הקרוב על פי התקשורת בארגנטינה וימשיך באטלנטה יונייטד מה-MLS.

* ברנטפורד ירדה מברנאן ג'ונסון וכעת המועמדת המובילה לצרף את חלוץ נוטינגהאם פורסט היא טוטנהאם, שצפויה להציע תמורתו כ-50 מיליון ליש"ט.

* ראן הצרפתית עשויה לצרף את בלם טוטנהאם דבינסון סאנצ'ס בן ה-27 תמורת 9 מיליון יורו.

* אסטון וילה בוחנת אפשרות לצרף את קלמון לנגלה, שצפוי לעזוב את ברצלונה. אונאי אמרי מחפש בלם בעקבות פציעתו הקשה של הקפטן טיירון מינגס והבלם ששיחק כמושאל בטוטנהאם בעונה שעברה הוא אחד המועמדים המובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully