וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איימו לירות בו ובאחיו": הקטטה ממנה ניצל קפטן ניוקאסל

ג'מאל לאסלס, מלווה באחיו הקטן, הותקף מחוץ למסיבה בעיר בידי חבורה של "6 ל-8" אנשים עם אקדח ונשק קר אחר. הבלם האנגלי הדף אותם והספיק להזעיק משטרה. צפו בתקרית האלימה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.8/ספורט1

ג'מאל לאסלס הוא שם פחות מוכר לחובבי הכדורגל האירופי בכלל, וגם לאוהדי הפרמיירליג בפרט זה שחקן שכבר זמן רב לא ראה מספיק דקות משחק. הקפטן של ניוקאסל אמנם מקבל את הכבוד שלו מהמועדון עם הסרט, אך הבלם האנגלי שהצטרף ב-2014 למגפייז, כבר מזמן לא מתקרב לרמה של סוון בוטמן, דן ברן או פביאן שר בהגנה, אך אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי במחזור השני של הליגה, התברר כי הקפטן של ניוקאסל היה טרוד בדברים אחרים ואלימים.

בלילה אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי במחזור השני של הפרמיירליג, הגיע הבלם האנגלי יחד עם אחיו למרכז העיר בניוקאסל, שם לפי דיווח של המשטרה המקומית, הותקף בידי חבורת צעירים ש"איימו לירות בו ובאחיו" באקדח. על פי התקשורת האנגלית, לאסלס יצא עם אחיו בן ה-19 ממועדון בסביבה, וזה הותקף כשניסו לחנוק אותו.

עוד בכדורגל עולמי

צפו בתקיפה כלפי לאסלס ואחיו

הבלם יצא מיד להגנת אחיו ודחף את אחד האנשים שם, כאשר החבורה התוקפת זרקה בקבוק וודקה לעברם ופספסה במעט את הראש של לאסלס. לאחר מכן, בין 6 ל-8 אנשים תקפו את קפטן ניוקאסל ואחיו, שהצליחו להדוף אותם, אך האח הקטן ספג מהלומות רציניות ונותר מדמם, בעוד אחיו הגדול הפיל את חלקם על הרצפה והצליח להדוף אותם עד שהקטטה הסתיימה והוא הספיק להתקשר לסיוע משטרתי שגרם לחבורה התקופת לברוח.

האירוע אמנם טראומתי עבור משפחת לאסלס, אבל ג'מאל המשיך לסגל הקבוצה גם במשחק אחרי, בהפסד הדרמטי 2:1 לליברפול, כשישב על הספסל ולא הספיק לערוך את ההופעה ה-226 במדי המגפייז.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully