וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור זלאטנוביץ' בריאיון בסרביה: "ההצעה מסנט פאולי הכי ממשית"

האם חלוץ מכבי נתניה בדרך לליגת המשנה בגרמניה? לתקשורת במולדתו הוא סיפר שהוגשו עבורו מספר הצעות: "בימים הקרובים אדע היכן אשחק"

תקציר: מכבי נתניה - בני ריינה 1:1/ספורט1

איגור זלאטנוביץ' עשוי לעזוב לגרמניה, כך על פי דיווח באתר "sportklub" שאליו אף התראיין הערב (שני) החלוץ הסרבי של מכבי נתניה. זה לא סוד שהיהלומים וזלאטנוביץ' צפויים להיפרד ושנציגיו של החלוץ מנסים במשך תקופה ארוכה להביא הצעות עבורו, אבל ייתכן שכעת נרשמה פריצת דרך.

במכבי נתניה הפנימו שכבר לא יקבלו עבור הסרבי מעל מיליון יורו, כפי שהם ציפו לקבל בעבר, ולקראת סגירת חלון ההעברות בסוף השבוע בליגות הבכירות באירופה, גם זלאטנוביץ' מצפה לפתרון מהיר: "יש עוד כמה ימים ואני מחכה ובינתיים מתמקד במטרות של הקבוצה, בתקווה שבקרוב אדע היכן אשחק בעונה הבאה. יש מספר הצעות, אבל של סנט פאולי הקונקרטית ביותר". בעונה שעברה סנט פאולי נלחמה על העלייה לבונדסליגה, אולם בסופו של דבר סיימה במקום החמישי בליגת המשנה.

שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ'. ברני ארדוב
בדרך לקבוצה מהמבורג? זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

הכוכב האדום בלגרד הוזכרה בעונה שעברה כמועמדת בכירה לצרף את החלוץ ואף נטען שהציעה עבורו 1.5 מיליון יורו, אלא שאז נתניה סירבה לשחררו והמועמדות שלו כבר לא על הפרק מבחינת אלופת סרביה, קבוצתו של ברק בכר. זלאטנוביץ' אמר על כך: "אני לא יודע שום דבר בכל הנוגע למספרים, אני רק מקווה לפתרון מהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully