וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשיא כל הזמנים? הפתיחה המוחצת של דונצ'יץ' במונדובאסקט

כוכב נבחרת סלובניה החל את אליפות העולם עם 35.5 נקודות למשחק - מעט גבוה יותר משיא כל הזמנים של אוסקר שמידט. המספרים המלאים - בפנים

תקציר אליפות העולם: סלובניה - ונצואלה 85:100/AP

נכון, עברו בסך הכל שני משחקים, אך עושה רושם שלוקה דונצ'יץ' הגיע לאליפות העולם הזו חד וממוקד מתמיד. לאחר הכישלון הגדול ביורובאסקט שעבר, עליו לקח אחריות, נראה כוכב נבחרת סלובניה בשיאו, כיאה לשם הגדול ביותר בטורניר (בטח ובטח על רקע ההיעדרויות של ניקולה יוקיץ' ויאניס אנטטוקומפו). זה התחיל עם 37 נקודות מול ונצואלה, ונמשך אמש (שני) עם 34 נקודות על הראש של גאורגיה, שככל הנראה הבטיח לו את ראשות הבית. עם ירידתו לספסל, שלוש דקות לסיום, שמע קריאות "MVP" מהקהל, ולא קשה להבין מדוע. במשחק האחרון בשלב הבתים הראשון, יפגוש דונצ'יץ' את כף ורדה.

כרגע, מוליך כוכב דאלאס את האליפות בנקודות למשחק (35.5) ונקודות מדד למשחק (37.5), תוך שהוא מוסיף גם 8.5 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-2.5 חטיפות לערב.

כאמור, עוד מוקדם לכתור כתרים, אך אם ימשיך בקצב הזה, ייכנס דונצ'יץ' לספרי ההיסטוריה של אליפויות העולם. כרגע, שיא כל הזמנים בנקודות למשחק במונדובאסקט שייך לאוסקר שמידט האגדי, שקלע 34.6 נקודות לערב באליפות העולם של 1990. אחריו ברשימה ניקוס גאליס הגדול מיוון עם 33.7 נקודות ב-1986, ובמקום השלישי שין דונג-פה הדרום קוריאני, שהעמיד 32.6 נקודות ב-1970.

למעשה, מאז שמידט ב-1990 אף שחקן לא קלע למעלה מ-27 נקודות למשחק (לואיס סקולה ב-2010). מלך הסלים באליפות הקודמת היה רה גון-אה הקוריאני, שקלע 23 נקודות למשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גם מכאן הוא קולע

מדובר באליפות העולם הראשונה בקריירה הצעירה של הסנסציה הסלובנית והוא החל אותה, כאמור, עם 37 נקודות - כמות הנקודות הרביעית הכי גבוהה לשחקן שרושם את הספתח שלו במונדובאסקט (השיא שייך לגאליס, עם 53). במאה ה-21, רק שלושה שחקנים מלבדו פתחו את אליפות העולם עם שני משחקים רצופים של 30 נקודות או יותר: לואיס סקולה, קווין דוראנט ולארי איוסו.

ביורובאסקט הקודם קלע 26 נקודות למשחק, ובאולימפיאדה האחרונה סיים עם 23.8 נקודות לערב. "הוא בלי ספק אחד השחקנים הטובים בעולם", אמר פאו גאסול ערב האליפות. "אני כל כך אוהב איך שהוא תמיד מופיע עבור הנבחרת שלו. אף שחקן לא יכול לזכות בתואר לבד, נראה מי מלבדו יופיע בסלובניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully