וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין מלהיב את באיירן מינכן: "ההילה שלו מורגשת בחדר ההלבשה"

טוכל רוצה חיזוק, בגרמניה מדברים על טרייד מפתיע עם מנצ'סטר יונייטד, אבל בינתיים באיירן מעודדת מהכושר של החלוץ האנגלי שמודה: "עברו עליי ימים מטורפים"

תקציר: באיירן מינכן - אוגסבורג 1:3/ספורט1

עם כל הכבוד לדניאל פרץ, הרכש שבאמת מרגש את אוהדי באיירן מיניכן בתקופה האחרונה הוא הארי קיין, שאולי במשחקו הראשון הפסיד בסופר קאפ הגרמני, אבל מאז כבש בשני משחקי הליגה וכבר עתה יש לו שלושה שערי ליגה. אתמול (ראשון) הוא כבש צמד ב-1:3 על אוגסבורג, והאופטימיות מורגשת באליאנץ ארינה סביב שחקן הרכש הכי יקר בתולדות המועדון.

"זה היה ניצחון טוב במשחק הבית הראשון שלי באליאנץ ארינה", אמר קיין בסיום, "הגענו לעוד מצבים, ויכולנו לכבוש יותר שערים. יש עוד מקום לשיפור בשליש האחרון של המגרש. יש לנו הרבה איכות בקבוצה, אני אוהב את הכימיה בקבוצה, אנחנו מתפתחים יותר ויותר כקבוצה. עברתי כמה שבועות מטורפים, אבל הכל מאוד חיובי עבורי כרגע".

הארי קיין חוגג במדי באיירן מינכן. רויטרס
הארי קיין חוגג במדי באיירן מינכן/רויטרס

לאון גורצקה החמיא לקיין: "הוא כדורגלן ברמה עולמית, ובחור נהדר. אפשר להרגיש את ההילה שלו בחדר ההלבשה, הוא עוזר לנו מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

אגב, על פי דיווחים ב"בילד", קיין פורע שטרות גם מחוץ למגרש: באיירן מכרה עשרת אלפים חולצות שלו עם המספר 9 כבר ביום הראשון, ועד עתה הרוויחה כבר כ-2 מיליון יורו עליו רק ממכירות של מוצרים.

טוכל אמר שבאיירן עדיין מחפשת חיזוק, כשהוא עצמו רוצה קשר בעמדה "6", ועל פי הדיווחים מי שמועמד הוא סקוט מקטומיניי ממנצ'סטר יונייטד כשמי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא ראיין חראפנברך. "אני לא יודע מה יקרה איתי בימים הקרובים", אמר חראפנברך, בעוד טוכל עצמו אמר: "יש לנו עוד כמה ימים להתחזק, ונראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully