וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כמעט 60 שנה: אס"א ירושלים מחליפה לוגו

הקבוצה היחידה שכמעט שישה עשורים נשארה עם אותו סמל משנה אותו

לוגו אסא בנק יהב ירושלים. יחצ,
לוגו אסא בנק יהב ירושלים/יחצ

אס"א ירושלים מחליפה לוגו, לאחר קרוב לשישה עשורים. המועדון הוקם ב-1964, ומאז נשא את אותו סמל.

האוניברסיטה העברית היא המוסד שנחשב למכובד ביותר במדינת ישראל והיה הראשון שהוקם בה, בהנחת אבן הפינה בשנת 1918. מאז הקמתה, אימצה האוניברסיטה את האתוס של חינוך, ציונות, קפדנות אינטלקטואלית וחיוניות פיזית. מתוך זאת נוסדה עמותת הספורט על-שם הווארד קוסל. העמותה הינה ארגון ספורט מוביל, רב ענפי, ובעל מוניטין בישראל בתחומי החינוך הגופני, תרבות הפנאי וקידום הבריאות.

העמותה נקראת על-שם קוסל, שהיה גדול שדרני הספורט בשנות ה- 70 בארה"ב. עמותת קוסל פועלת ללא כוונת רווח, והיא מייסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים, שמטרתה להפעיל ולנהל את מתקני הספורט של האוניברסיטה העברית בקמפוסים. הספורט משמש פלטפורמה דינמית, המטפחת עבודת צוות, משמעת ותחושת קהילה. המחויבות של האוניברסיטה העברית ועמותת קוסל לצמיחה הוליסטית ניכרת באמצעות מתקני ספורט חדישים, המעודדים סטודנטים להצטיין מבחינה אקדמית וספורטיבית. שילוב הרמוני זה של מצוינות אקדמית וספורט מדגיש את מסירותה של האוניברסיטה העברית לטפח נשים ואנשים המוכנות ומוכנים לאתגרי העולם המודרני.

מנכ"לה השני של עמותת קוסל, ישראל בריקנר ז"ל, הקים את פרויקט כדורסל הנשים בעמותה. הוא טיפח ועודד בנות צעירות ונשים ליטול חלק באגודה התחרותית, אס"א ירושלים. קבוצות המועדון שיחקו לאורך השנים בליגות הבכירות בכל שכבת גיל והמועדון היווה חממה לשחקניות מובילות בכדורסל הנשים הישראלי כמו תמר מעוז, לירון כהן ועוד רבות ומכובדות. בעידודו ותמיכתו של המנכ"ל המכהן, ד"ר קותי מרידן, פרויקט כדורסל הנשים והספורט בקרב קהילת הסטודנטים והתושבים, פורח ומשגשג.

הלוגו של אס"א מורכב מסמל האוניברסיטה העברית וברקע הכדור הכתום, שזוהי מהות הפרויקט המחודש של קבוצת הנשים, עם חזרתה לליגת העל בכדורסל - שילוב לימודים אקדמאים ברמה הכי גבוהה בישראל עם כדורסל ברמה הכי גבוהה, תוך טיפוח נשות העתיד של החברה הישראלית. העמותה מנוהלת על-ידי מוסדות, שבהרכבם נציגים ממונים על-ידי האוניברסיטה העברית מקרב הסגל האקדמי והמינהלי של האוניברסיטה ונציגי ציבור מתחומי הכלכלה, מינהל וספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully