וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגרדים פה הרכב, גם נקודה תהיה בסדר": בית"ר מוטרדת לפני הפועל חיפה

27.8.2023 / 19:42

פריידיי, אשכנזי ותומא יחסרו, דגני הגיע חולה לאימון וקריאף יקבל זריקה כדי לשחק, כאשר לא ברור אם למחזיקת הגביע יהיו 20 שחקנים לסגל. צוקול חתם אצל היריבה ויהיה בסגל (שני, 20:00, ספורט1)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מקווה לשרוד בשלום את משחק פתיחת העונה מחר (שני, 20:00, ספורט1) נגד הפועל חיפה בבלומפילד. הקיץ הלא פשוט, גל העזיבות והבעיות והסגל החסר למחר לא מוסיפים ביטחון לשחקנים, שאומרים בכנות: "גם נקודה מחר תהיה בסדר גמור, מגרדים פה הרכב עם שחקנים שלא חלמו לפתוח בבית"ר".

בנוגע לסגל, פרד פריידיי ויובל אשכנזי הפצועים ייעדרו כמו גם טרזייה תומא. אוראל דגני הגיע חולה היום לאימון והצוות המקצועי מקווהה שיקום טוב מחר בבוקר ויהיה כשיר. אופיר קריאף על כדורים ויקבל זריקה מחר בתקוה שגם הוא ייטול חלק במשחק. בהתאם לכשירות השניים יוחלט אם לפתוח עם 4 או 5 שחקני הגנה.

נהוראי דבוש אמור לפתוח בהתקפה, ירדן שועה ודור מיכה יצטרכו לתת את הטון בחלק הקדמי, כאשר עדיין לא ברור אם יירשמו 20 שחקנים למשחק. בראניי קבאלה לא ייכלל בסגל שכן הוא נרשם אך ורק על תקן נבחן לגביע הטוטו ולא עבר בבקרה, כאשר התכנון הוא להשאילו.

שחקן בית"ר ירושלים בראניי קבאלה, מול שחקן הפועל ירושלים עומר אגבדיש. ברני ארדוב
שיחק כנבחן ולא עבר בבקרה. בראניי קבאלה/ברני ארדוב

הפועל חיפה

עוד לפני משחק הבכורה של העונה בליגת העל, הפועל חיפה החתימה את שחקן הכנף עודד צוקול מהפועל נוף הגליל. צוקול בן ה-23, שנרכש על ידי מכבי חיפה לפני שלוש שנים וכבש שישה שערים בעונת העלייה לפני שנתיים, עבר בבקרה ויהיה בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל נוף הגליל עודד צוקול. מאור אלקסלסי
שוב בליגת העל. עודד צוקול/מאור אלקסלסי

טריוויה

* עד כה היו 98 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר ירושלים מובילה 30:35 בניצחונות ועוד 33 משחקים הסתיימו בתיקו, כולל שלושת האחרונים.

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה בטדי היה בספטמבר 2019 - 0:2 משער עצמי של שי קונסטנטין ושער של המחליף גידי קאניוק, שנמצא היום בבית"ר. את הירושלמים אימן אז רוני לוי, שכעת מגיע כמאמן היריבה.

* הפעם האחרונה שבית"ר אירחה את הפועל חיפה במחזור הראשון הייתה באוגוסט 1995. יוסי אבוקסיס שיחק אז, בישל לסטפן שאלוי שהשווה במספרת אחרי שער של עמיר תורג'מן, ואז פינה את מקומו לטובת סער סעדו שהפך ל-1:2 דקה לסיום.

* גם לפני שלוש שנים שיחקו השתיים זו מול זו במחזור הראשון. אז הפועל חיפה אירחה ובית"ר ניצחה 0:1 בדקה ה-90 משער של שי קונסטנטין.

* במשחק הרדיוס האחרון אותו אירחה באצטדיון בלומפילד, הפסידה בית"ר ירושלים 3:2 למכבי בני ריינה במחזור השישי. היא הפסידה שם בעונה שעברה גם כשהתארחה אצל מכבי והפועל תל אביב, וכך גם לפני שנתיים. הניצחון האחרון בבלומפילד: 0:1 על הפועל תל אביב בדצמבר 2019.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 15183

תוצאות השבת:

בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1
מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:1
מכבי נתניה - מכבי בני ריינה 1:1
הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully