וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה חודשים: שמעון סמוטריצקי חוזר לזירה

יילחם מול קינן ג'קסון בארגון FURY FC כאשר האירוע יתקיים ביוסטון טקסס וישודר בפייט פאס של ה-UFC: "מגיע בכושר הכי טוב בחיי"

שמעון סמוטריצקי. יחצ,
שמעון סמוטריצקי/יחצ

שמעון סמוטריצקי יחזור הלילה אל הכלוב לאחר שמונה חודשים, כשיילחם מול קינן ג'קסון בארגון FURY FC כאשר האירוע יתקיים ביוסטון טקסס וישודר בפייט פאס של ה-UFC.

הלוחם הישראלי בעל המאזן של 9-2 מגיע להתמודדות במשקל עד 77 ק"ג לאחר שעבר אמש את השקילות המסורתיות, ופגש לראשונה פנים אל פנים את יריבו האמריקאי שמגיע עם מאזן של 5-2. סמוטריצקי נילחם בפעם האחרונה בדצמבר 2022 וזכה לניצחון לאחר שיריבו פגע בו עם ברך לא חוקית, לאחר שהישראלי שלט בקרב עד אותו הרגע.

רגע לפני שיכנס לכלוב "המתנקש" אמר: "אני מגיע בכושר הכי טוב בחיים שלי, לאחר שעברתי מחנה אימונים עם לוחמים בכירים בענף. יש לי כבוד רב ליריב שלי, אבל הוא עוד מכשול בדרך שלי אל הצמרת".

במהלך מחנה האימונים סמוטריצקי בן ה-23 עבד באופן צמוד עם לוחמי טופ של הארגונים הבכירים בארצות הברית, ביניהם לוחם ה-UFC שון סטריקלנד ואלוף PFL סיי סאדיבו. ארגון FURY FC נחשב לאחד מארגוני ה-MMA הפופולריים בארצות הברית, ולאורך השנים סיפק מספר לא מועט של לוחמים ל-UFC ולשאר ליגות ה-MMA הבכירות בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully