וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל והמרכז הרפואי שיבא ימשיכו לשתף פעולה

27.8.2023 / 15:13

שיתוף הפעולה יבטיח מענה רפואי מקצועי, איכותי ומותאם לצרכים הרפואיים של נבחרות ישראל השונות, שופטי ושופטות הכדורגל, על מגוון צרכיהם, החל מבדיקות שגרה ועד חירום, כולל מעטפת שיקומית

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ עם פרופ' יצחק קרייס. ההתאחדות לכדורגל,
יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ עם פרופ' יצחק קרייס/ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל והמרכז הרפואי שיבא חתמו היום על הסכם להמשך שיתוף פעולה לצורך קידום תחום רפואת הספורט, קידום אורח חיים בריא בקרב ספורטאיות וספורטאים צעירים, פיתוח פעילות מחקרית בענף, שיתופי פעולה בינ"ל, מיזמים משותפים וכנסים וקידום מוטיבים בריאותיים בקרב העוסקים במשחק. בנוסף, שיתוף הפעולה יבטיח מענה רפואי מקצועי, איכותי ומותאם לצרכים הרפואיים של נבחרות ישראל השונות, שופטי ושופטות הכדורגל, על מגוון צרכיהם, החל מבדיקות שגרה ועד חירום, כולל מעטפת שיקומית.

ההסכם נחתם בבית הנבחרות בשפיים בנוכחות יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, המנכ"ל ניב גולדשטיין, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג, מנהל המרכז הרפואי שיבא פרופ' יצחק קרייס, המשנה למנהל שיבא פרופ' ארנון אפק ומנהל המכון הלאומי לרפואת ספורט בשיבא, פרופ' גל דובנוב- רז.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "שיתוף הפעולה עם שיבא, מרכז רפואי מהמתקדמים בעולם, הוא מקדם מצוינות הכרחי בעידן של מקצוענות ספורטיבית. מעבר למענה המהיר שיזכו לו שחקני ושחקניות נבחרות הייצוג שלנו, המעטפת הרפואית-מקצועית שתעמוד לרשות ההתאחדות לכדורגל תסייע לפיתוח רפואת הספורט ותציב את ההתאחדות לכדורגל בשורה אחת עם ההתאחדויות המתקדמות ביותר בעולם בתחום. שחקני הנבחרות הצעירות שלנו שהגיעו לשיאים בקיץ האחרון זכו לליווי של שיבא לפני יציאתם לטורנירים ונהנו מידע וטיפול שאין דומה להם. במסגרת שיתוף הפעולה נקדם גם אורח חיים בריא בקרב כדורגלנים צעירים בפעילות הגראסרוטס שלנו וכן בקבוצות בפריפריה. מדובר בשילוב כוחות שנותן מעטפת חיונית ויש בו מעבר לספורט ולמקצוענות גם אמירה חברתית חשובה".

פרופ' גל דובנוב-רז, מנהל המכון הלאומי לרפואת ספורט בשיבא: "שיבא, עיר הבריאות של ישראל הקימה את המכון כדי לספק את כל השירותים שספורטאים זקוקים להם לאורך כל הדרך. אנו גאים לתמוך בספורטאים הישראלים מתוך ההבנה שהם השגרירים של מדינת ישראל ונושאים את הדגל שלנו בכל העולם. קידום אורח חיים בריא בילדים יניב ערך מוסף בישראל, בעזרת פיתוח חדשני של זרוע החדשנות של שיבא ARC, בית הווירטואלי שיבא BEYOND וצוות המכון. במסגרתו, אנו מטפלים מרחוק בילדים עם עודף משקל והשמנה באמצעות שיחות וידאו ואפליקציה מעודדת פעילות וצוברת פרסים. בעזרת שירותי הטיפול מרחוק אנחנו יכולים להגיע לכל בית ומשפחה בישראל ומחוצה לה, ולספק להם שירות רפואי בסטנדרט עולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully