וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה החתימה את ג'ונתן סטארק: "רכז קשוח ואינטנסיבי"

27.8.2023 / 11:01

הגארד בן ה-28 ששיחק בליגת המשנה בצרפת הפך לזר השלישי בסגל של אורן אהרוני, שבירך: "מתאים באופיו לקבוצה שמתגבשת העונה". דנאל כוזינהוף במכבי עירוני ר"ג

תקציר אליפות העולם: סלובניה - ונצואלה 85:100/AP

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של ג'ונתן סטארק, הזר השלישי שמצטרף הקיץ לקבוצה מהכרמל. הגארד האמריקאי (28, 1.84 מ') שחתם לעונה הקרובה שיחק בעונה החולפת באורליאן מליגת המשנה בצרפת, שם העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים. במכללות שיחק באוניברסיטת מורי סטייט ואף נבחר להיכל התהילה שלה, ובקריירה המקצוענית שיחק בליגת הפיתוח, בגיסן הגרמנית ובאלבה פהרבאר ההונגרית.

מאמן הקבוצה אורן אהרוני אמר על השחקן החדש: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של ג'ונתן לקבוצה. רכז קשוח ואינטנסיבי ומתאים באופיו לקבוצה שמתגבשת העונה".

ראובן אלקס, יו"ר הוועדה המקצועית, הוסיף: "בניית סגל היא דבר מורכב וסזיפי ואנחנו עושים את העבודה הכי טובה שיש כדי להביא לכאן בדיוק את השחקנים האיכותים שיתאימו לקבוצה גם על הפרקט וגם בחדר ההלבשה. עקבנו אחרי סטארק בתקופה האחרונה וגילינו שחקן חזק ופיזי, שאנחנו רוצים אצלנו בקבוצה ואנחנו מאמינים שהצלחנו במשימה".

שני הזרים הקודמים שחתמו בקבוצה של אורן אהרוני הם מרכוס בינגהאם ג'וניור וג'וניור איטו, ששיחק בעבר בהפועל באר שבע. את מצבת הישראלים חיזקו איתי מושקוביץ, עמית גרשון ושחקן נבחרת העתודה נוה מינץ.

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. דני מרון
עוד חיזוק. אורן אהרוני/דני מרון

האזינו: אור שקדי עם עדכונים מליגת העל בכדורסל

קבוצה אחרת בליגה שהתחזקה היום היא אחת משתי העולות החדשות, מכבי עירוני רמת גן, שהודיעה על החתמתו של רכז מכבי חיפה בעונה החולפת דנאל כוזינהוף. הגארד העמיד ממוצעים של 9.4 נקודות, 7.5 אסיסטים, 3.4 ריבאונדים ו-2.6 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully