וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לבן שהר במכבי פתח תקוה, פציעת מחאמיד אינה חמורה

27.8.2023 / 10:48

החלוץ המשיך במומנטום מגביע הטוטו עם שער ב-1:1 מול הפועל ירושלים, השחקן שאותו החליף אמור לשוב השבוע לאימונים למרות הפציעה בגבו. בני לם יקבל את כל הזרים למחזור הבא?

צפו בשערים: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

במכבי פתח תקוה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו 1:1 אתמול (שבת) מול הפועל ירושלים במחזור הפתיחה של ליגת העל. מצד אחד רצו בקבוצה לפתוח את הליגה עם ניצחון ביתי, אך מצד שני היריבה העיקשת, החזרה מפיגור והעובדה שהקבוצה לא הפסידה גרמו גם לשביעות רצון ממשחק החזרה לליגת העל.

בפתח תקוה דיברו אמש על כך שהקבוצה עדין לא משחקת עם כל ששת הזרים שלה, בשל העובדה שג'ארד קאסה עדיין לא בכושר והבלם האיטלקי לורנצו פאראמטי, חתם באופן רשמי רק בסוף השבוע ועדיין לא ערך אימון רציני עם הקבוצה. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל חיפה ומסתמן שסגל מלא, לפחות מבחינת הזרים, יעמוד לרשותו של המאמן בני לם.

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
מחכה לזרים. בני לם/דני מרון

בקבוצה החמיאו שוב לחלוץ בן שהר שכבש שער ליגה ראשון, אחרי שקודם לכן הוא נראה טוב גם במשחקי גביע הטוטו. למרות ששהר עולה בשלב זה מהספסל, מייעדים לו בפתח תקוה תפקיד מרכזי בהתקפה. אמש נכנס שהר כבר במחצית הראשונה במקומו של אנאס מחאמיד שנפצע בגבו, אולם על פי גורמים בקבוצה נראה שפציעתו אינה חמורה והוא צפוי לשוב השבוע לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully