וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מבהירים: לא נחזיק יותר משבעה זרים כשירים

27.8.2023 / 9:56

האדומים שמחו לגלות שג'יילן הורד אמור להיות כשיר לפתיחת העונה, ולאחר שובו והגעתם של קייל אלכסנדר וג'ון הולנד יהיו בסגל שבעה זרים. ג'ף וויטי הצטרף לאימונים ובקבוצה יוכלו לשחררו לפני תחילת העונה

תקציר אליפות העולם: סלובניה - ונצואלה 85:100/AP

מצעד הנחיתות של שחקניה הזרים של הפועל תל אביב יימשך השבוע עם הגעתו הצפויה של בראיין אנגולה, שחתם אצל סגנית האלופה אחרי סאגה ארוכה. מי שיגיעו בחודש הבא הם ג'ון הולנד וקייל אלכסנדר, שמשחקים בימים אלה עם נבחרות פורטו ריקו וקנדה בהתאמה בגביע העולם.

בהפועל שמחו לגלות ששחקן הפנים ג'יילן הורד שהגיע לישראל עם פציעה שמונעת ממנו להתאמן ייעדר לתקופה קצרה יחסית, וההערכות הן שעד לאמצע החודש הבא הוא ישוב לאימונים ויהיה כשיר לפתיחת העונה. מי שהחלו כבר להתאמן הם תומר גינת וגם גיל בני, כאשר הקפטן בר טימור שב היום מאירופה ויצטרף גם הוא.

בראיין אנגולה, שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, צילום מסך
יצטרף השבוע. בראיין אנגולה/צילום מסך, הפועל תל אביב

ג'ף וויטי, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר בעקבות הפציעה של הורד, כבר מתאמן עם האדומים ולהפועל תל אביב תהיה אופציית יציאה מחוזהו בסמוך לפתיחת העונה. בקבוצה דחו את השמועות כי הם עשויים לפתוח את העונה עם שמונה זרים כשירים, ומתעקשים כי במקרה שכל שחקני הסגל הזרים יהיו כשירים וללא פציעות משמעותיות, לא יהיו יותר משבעה זרים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully