וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות מניו יורק המחישו: "אף אחד לא שיגע את אמריקה כמו מסי"

אלפים בהקרנה בטיימס סקוור, שיא צופים באצטדיון, ומהלך גאוני ש"רק הוא יכול לעשות". הקרקס הנודד של מסי כבש את התפוח הגדול, וחבריו לקבוצה ממשיכים להידהם מהאיש והתופעה

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

הפריחה המחודשת של ליאו מסי נמשכת, והטירוף בארצות הברית גובר. הלילה (בין שבת לראשון) הפרעוש הוליך את אינטר מיאמי לניצחון נוסף, 0:2 על ניו יורק רד בולס, במשחק שהיה הופעת הבכורה שלו ב-MLS, והמחיש עד כמה גדול אפקט ההצטרפות שלו לליגה ולכדורגל האמריקאי.

אלפי אנשים התמגנטו למסכי הענק בהם שודר המשחק בטיימס סקוור, וחגגו בטירוף כשמסי כבש את השער השני בדקה ה-89 אחרי מבצע קבוצתי מבריק, ומהלך גאוני של הפרעוש. תמונות כאלה הן לא שכיחות בניו יורק ובארצות הברית, בטח לא כשמדובר בענף כמו כדורגל, אבל האפקט של מסי חוצה גבולות.

"אלפי אנשים בטיימס סקוור צופים בשידור חי בליאו מסי משחק. אי אפשר לחשוב על אף ספורטאי אמריקאי שיצליח למשוך כל כך הרבה עניין", ציינו ב"אתלטיק", וטענו ש"אף כדורגלן, או ספורטאי באופן כללי, לא הטריף את אמריקה בצורה כזו".

לכבודו של מסי, הצטופפו באצטדיון הביתי של הרד בולס למעלה מ-26 אלף צופים - שיא כל הזמנים למשחק ביתי של הקבוצה. כשמסי נכנס לאצטדיון, הוא זכה לקבלת פנים חמה ולקריאות חוזרות "רוצים את מסי".

הטירוף בטיימס סקוור

גם באצטדיון מסי זכה לקבלת פנים מיוחדת

הרגע החמוד בו ילדי ניו יורק פגשו את מסי

לטאטה מרטינו היו תכניות אחרות, והוא חיכה עד לדקה ה-60 כדי להכניס את מסי, אחרי שהעניק לו מנוחה. מסי סיפק את הסחורה כאמור עם מהלך מופלא בדקה ה-89, והעלה את מאזנו באינטר מיאמי ל-11 שערים ושלושה בישולים בתשעה משחקים. בכל תשעת המשחקים הללו, אגב, אינטר מיאמי ניצחה.

"ברור שמסי סוחב אותנו על הגב. בכל קבוצה שהוא ישחק בה, הוא יהיה המנהיג והכוכב. זה בשום אופן לא מעליב אותנו או פוגע בנו כשחקנים", אמר חברו לקבוצה קמאל מילר, שסיפר ש"מעל הערים שהיינו בהן עד כה, ניו יורק הראתה למסי ולנו הכי הרבה אהבה והערכה. הטירוף סביבו מרגיש סוריאליסטי כרגע. הוא כנראה האדם היחיד עלי אדמות שראוי לכבוד כזה". נואה אלן, חבר נוסף של מסי לקבוצה, מודה שהוא ממשיך להידהם ממנו בכל רגע. "בכל יום מחדש הוא עושה דברים שגורמים לך לומר 'וואו'. הוא נפלא על המגרש ומחוצה לו. אני בן מזל שיצא לי לשחק לצד הכדורגלן הגדול בכל הזמנים".

טאטה מרטינו, מצידו, מודה שהוא נערך למשחקים מהם מסי ייעדר בשל מחויבויות לנבחרת ארגנטינה. "הוא ישחק בשני המשחקים הבאים, אבל יחמיץ שלושה משחקים בהמשך כי יצטרף לנבחרת ארגנטינה", גילה מאמן מיאמי, שהודה אף הא: "ראיתי כל מיני שחקנים מגיעים ל-MLS, אבל לאף אחד לא היה אפקט כמו ליאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully