וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאילו כלום לא קרה": אמבפה החזיר את השקט לפריז סן ז'רמן

בזמן שניימאר ומסי קיבלו מסרי פרידה עוינים, החלוץ התקבל בחום למרות הסאגה וירה צמד שהרגיע את כולם: "הוא נשאר". בצרפת סיכמו "ערב חלומי" והכתירו את הגיבור הנוסף החדש

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

הרוחות בפריז סן ז'רמן הולכות ונרגעות. אמש (שבת) אלופת צרפת גברה 1:3 על סגניתה לאנס ורשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה, הודות לצמד של קיליאן אמבפה שהופיע לראשונה בפארק דה פראנס אחרי הסאגה הארוכה סביב עתידו בקיץ הזה, והותיר את הרושם שהוא מחויב למועדון מעיר האורות.

אחרי ששריקות הבוז לניימאר ולליאו מסי הפכו לחלק קבוע מהחימום והצגת השחקנים באצטדיון, הפעם כולם חיכו לראות ולשמוע כיצד יתקבל אמבפה אחרי שהבהיר בחודש יוני האחרון שאינו מתכוון להאריך את חוזהו מעבר לעונה הנוכחית, אך כן מעוניין להעביר אותה בפריז. ובכן, "קבלת הפנים הייתה כאילו כלום לא קרה" - כפי שנכתב ב"לה פריזיאן".

ביציעי האולטראס מחאו כפיים בסערה ושאגו את שם משפחתו של מספר 7 כשהכרוז הציג אותו, והאמוציות שהפגין אמבפה כשחגג את שעריו, כולל חיבוק עם המאמן לואיס אנריקה, נתנו לכולם את הביטחון שהוא נשאר בקבוצה למרות שחלון ההעברות עוד פתוח. "הוא נשאר בוודאות", אמר השוער ג'אנלואיג'י דונארומה בסיום.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. ALAIN JOCARD/AFP, GettyImages
כאילו לא הייתה סאגה. אמבפה המאושר חוגג/GettyImages, ALAIN JOCARD/AFP

הצמד שכבש הביא את אמבפה ל-151 שערי ליגה בצרפת, כשהוא הראשון שחוצה את רף ה-150 עם אותה קבוצה מאז אלן ז'ירס בבורדו ב-1986. "קיליאן הוא השחקן הכי טוב בעולם, הוא מפתיע אותי בכל יום עם היכולות שלו", שיבח אותו הקשר האורוגוואי מנואל אוגארטה.

אוגארטה הופך בעצמו במהירות לחביב הקהל בפארק דה פראנס. השחקן שהצטרף העונה מספורטינג ליסבון הביא עמו הגנה והנעת כדור מסודרת למרכז השדה של לואיס אנריקה, שידוע בסגנון רווי המסירות שלו. הספרדי החמיא לאחר המשחק: "אני חושב שהאוהדים נהנו ממנואל. הוא שחקן שמחלץ כדורים, הרבה חילוצים במחצית המגרש של היריבה, אבל גם כשהכדור לא אצלנו הוא חשוב מאוד לקבוצה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שלט של אוהדי פריז סן ז'רמן נגד ניימאר. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
המסר לניימאר. אוהדי פריז סן ז'רמן/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

במקביל לקבלת הפנים החמה למלך של פריז, ארגון ה"אולטראס קולקטיף" דאג להיפרד לשלום ממסי וניימאר עם שלטים בהם נכתב "סוף סוף נפטרנו מהחצוף". הברזילאי קיבל את המסר מהיציעים בפארק דה פראנס, אבל בשביל הפרעוש האוהדים הלכו רחוק הרבה יותר - ותלו את השלט במתחם האימונים של אינטר מיאמי.

לפחות אמש, היה זה "הערב החלומי של קיליאן אמבפה", כפי שנכתב ב"ל'אקיפ", שם חגגו את העובדה שהחלוץ ואוגארטה "שינו את פריז סן ז'רמן", אבל רק הזמן יגיד אם הכוכב הגדול ביותר שנותר בכדורגל האירופי אכן מתכוון להמשיך לכתוב את סיפור האהבה שלו עם הקבוצה מעיר האורות למשך שנים רבות - או שבעוד שנה ייתלו באצטדיון שלטים גם נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully