וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה שאבה עידוד אחרי השבוע הסוער: "מעז יצא מתוק"

ה-1:1 הדרמטי בנתניה נתן לקבוצה סיבות לאופטימיות אחרי סערת ביטול האימונים: "יש עם מי לצאת למלחמה". מאמצים להחתים שחקן התקפה זר

תקציר: מכבי נתניה - בני ריינה 1:1/ספורט1

שמחה גדולה נרשמה בבני ריינה אחרי שהקבוצה הצליחה לחלץ נקודה יקרה ממשחק החוץ נגד מכבי נתניה. שער עצמי של תומר צרפתי אחרי בעיטה של עמית מאיר בדקה ה-90, קבע 1:1 ונתן לריינה סיבות לאופטימיות אחרי השבוע הסוער שעברה.

כזכור, במהלך השבוע הבעלים סעיד בסול החליט לבטל חלק מהאימונים. למעשה, הקבוצה קיימה שני אימונים בלבד לקראת המשחק. בריינה היה מי שחשש שהאירועים ישפיעו לרעה על השחקנים, אולם בסופו של דבר הם הצליחו להתעלות וניצלו כמובן גם את הרחקתו של נאסים אואמו מנתניה במחצית השנייה.

בריינה ימשיכו בשבוע הקרוב בנסיונות לצרף שחקן התקפה זר נוסף, אחרי שעד כה לא נמצא החלוץ המתאים.

עמית מאיר, בני ריינה. ברני ארדוב
מימר מבין: יש עם מה לעבוד. ריינה חוגגת אתמול/ברני ארדוב

"אני לוקח כמה דברים מהמשחק הזה", אמר המאמן שרון מימר בסיום. "קודם כל שאנחנו קבוצה והיינו שווי כוחות לנתניה, אחת הקבוצות החזקות בליגה, בבית שלה. אנחנו עדיין קבוצה בבנייה, אבל יש לי עם מי לצאת למלחמה וזה הדבר העיקרי ומגיע שאפו לשחקנים. מתחילת השנה אנחנו מגיעים למצבים, אבל אנחנו סופגים שערים משום מקום ואת זה נרצה לשפר".

על האימונים שבוטלו הוסיף מימר: "מעז יצא מתוק. בסוף הפסדנו אימון אחד שהשחקנים השלימו באופן אישי. לטעמי כל זה לא היה צריך לקרות, אבל הבעלים החליט ולזכותו יאמר שהוא גם בא אתמול, דיבר עם השחקנים והוריד את מפלס הלחץ. מה שהכריע עבורנו את הדברים בעונה שעברה זה השקט שהבעלים נתן לנו בתקופה הלא טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully