וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מגבים את צרפתי וטוענים: שער השוויון של ריינה לא חוקי

בקבוצה ניחמו את השוער הצעיר אחרי השער העצמי הדרמטי, וטענו לנבדל. רוטמן מגביר קצב באימונים ועשוי להיות כשיר להפועל תל אביב

תקציר: מכבי נתניה - בני ריינה 1:1/ספורט1

במכבי נתניה סיימו אמש (שבת) את המשחק מול בני ריינה בתסכול רב, אחרי שהקבוצה ספגה שער שוויון בדקה ה-90 והסתפקה ב-1:1 במחזור הפתיחה של ליגת העל. נתניה שלטה במרבית דקות המשחק ואף עלתה ליתרון מרגלי איתן אזולאי הלוהט, אבל הדברים קיבלו תפנית אחרי הרחקתו של נאסים אואמו בדקה ה-62.

מספר שחקנים ניסו בסיום לנחם את השוער הצעיר תומר צרפתי, לאחר שהשער שספגה נתניה היה ספק באשמתו, אחרי הדיפה לא טובה שלו לקורה ומשם הכדור פגע בו בחזרה וניכנס לרשת. בקבוצה לא התרגשו מהשער שספג צרפתי ואף אמרו שמדובר בהרבה חוסר מזל ובשער שכל שוער יכול לספוג. יתרה מכך, בנתניה טוענים שבזמן הבעיטה של עמית מאיר, עמד שחקן אחר של ריינה בנבדל והסתיר לצרפתי.

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
היו ראויים ליותר מתיקו. שחקני נתניה/ברני ארדוב

בשבוע הקרוב ינסו אנשי נתניה להכשיר את לירן רוטמן שמגביר קצב באימונים, וייתכן שגם שוער המשנה רז כרמי ישוב לסגל לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. נפתלי בלאי אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקומו של אואמו המורחק.

מי שעדיין לא ממש נותן תפוקה הוא ראצ'יד צ'ירינו, שלא שותף אמש כלל לאחר שההרחקה של אואמו שיבשה את התוכניות של המאמן רן קוז'וך. בנתניה אומרים שצ'ירינו עוד יתרום רבות לקבוצה ושצריך לתת לו להשתלב ולהתאקלם בקצב שלו.

"הכרטיס האדום שינה את המשחק", אמר קוז'וך בסיום. "היו יותר מדי מצבים של ריינה. במחזור ראשון אתה רוצה כקבוצה להביא את הנקודות ואולי זאת הסיבה שהלכנו קצת אחורה, בסוף מחצי מצב שלהם הם נתנו גול וזה הספיק. נמשיך הלאה".

"התיאום שלנו כקבוצה ילך וישתפר", המשיך המאמן, "זה נכון להגנה, זה נכון לקישור וגם לחלק ההתקפי. כשקבוצה מחליפה ארבעה שחקנים, חלק מהדרך זה גם למצוא את התיאום מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully