וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבש את ניו יורק: מסי סיפק עוד רגע של קסם, וחגג ניצחון ראשון ב-MLS

הפרעוש נכנס כמחליף ב-0:2 של אינטר מיאמי על רד בול, כבש שער תשיעי במדים החדשים אחרי מבצע קבוצתי מרהיב, והטריף גם את טיימס סקוור. צפו

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

מסי-מאניה בארצות הברית. הקרקס הנודד של הכוכב בן ה-36 הגיע הלילה (בין שבת לראשון) לניו יורק, והתפוח הגדול הגיב בטירוף מוחלט. מסי וחבריו רשמו ניצחון 0:2 על ניו יורק רד בולס במשחק הראשון של הארגנטינאי במסגרת ה-MLS, בו שוב מצא את הרשת למרות שנכנס רק בתור מחליף.

טאטה מרטינו החליט לחלק עומסים ואיפשר למסי וסרג'יו בוסקטס לפתוח את המשחק על הספסל. אינטר מיאמי הסתדרה בדקות בלעדיהם, ועלתה ליתרון בדקה ה-37 משער של דייגו גומז. מסי ובוסקטס נכנסו יחדיו בדקה ה-60, והארגטינאי המתין עד הדקה ה-89 כדי לספק רגע נוסף של גאונות. המבצע הקבוצתי הנפלא של האורחת החל ברגליים שלו, נמשך עם מסירת המשך גדולה של ג'ורדי אלבה ועם פס עומק קסום של הפרעוש, והסתיים עם גלגול מקרוב לרשת החשופה ממסירה נוספת של בנג'מין קרמסקי.

השער היפהפה זכה לתשואות רמות באצטדיון, אבל עורר תגובות נלהבות גם בטיימס סקוור בו המשחק הוקרן על מסכי ענק.

צפו בשער של מסי

כך נראה הטיימס סקוור בזמן המהלך

זה היה כמובן שער הבכורה של מסי במסגרת ה-MLS, והוא שמר על מאזן של לפחות שער אחד בכל משחק מאז הצטרף לאינטר מאמי. בסך הכל, מאזנו בתשעה משחקים במדי הקבוצה עומד על 11 שערים ושלושה בישולים.

עבור אינטר מיאמי היה זה ניצחון ראשון ב-MLS אחרי 11 משחקים, רצף שנמשך כבר למעלה משלושה חודשים. בזכות הניצחון היא עלתה למקום הלפני-אחרון בטבלה, עם 21 נקודות (שתיים מעל טורונטו).

* תאי בריבו נכלל בסגל אבל לא שותף במשחקה של פילדלפיה יוניון שניצחה 1:3 את די סי יונייטד. גדי קינדה נותר מחוץ לסגל קנזס סיטי שהביסה 0:3 את סן חוזה בשל פציעה קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully