וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ולקאניס: "לא ממש שיחקנו כדורגל. לאיוס? הוא כעס וזה בסדר"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-1:1 בסכנין: "אנחנו צריכים להיות חיוביים, השגנו נקודה בחוץ". כיאל: "טעיתי, אבל המשכתי הלאה"

"אמרתי מההתחלה שיהיה משחק קשה. זה היה מאבק פיזי, לא ממש שיחקנו כדורגל. אנחנו בדרך כלל מנסים להיות יותר דומיננטיים ולשלוט יותר. אחרי השער הפסקנו לשחק וסכנין לחצה. אנחנו צריכים להיות חיוביים, השגנו נקודה בחוץ והליגה היא לא ספרינט, אלא מרתון". במילים הללו סיכם הערב (שבת) מייקל ולקאניס את ה-1:1 של הפועל תל אביב נגד בני סכנין בחוץ.

אחרי שב-3 מתוך 5 המשחקים שלה בגביע הטוטו, הפועל תל אביב עלתה ליתרון ושמטה אותו בהמשך, זה קרה לה גם הפעם. האדומים עדיין ללא ניצחון תחת המאמן האוסטרלי והערב היא לא הצליחה לצבור שלוש נקודות למרות שפגשה יריבה שהופיעה בסגל חסר מאוד.

שחקני הפועל תל אביב דן איינבינדר, אל ים קנצפולסקי. מאור אלקסלסי
הפועל תל אביב עדיין ללא ניצחון/מאור אלקסלסי

"אני לא מקבל את הדיבורים על הסגל החסר של סכנין, זה חוסר כבוד ליריבה", אמר ולקאניס, "קבוצה היא קבוצה, לפעמים לוקחים נקודות לא מלשחק כדורגל טוב, אלא מתשוקה - ולהם הייתה הרבה תשוקה היום".

המאמן התייחס גם לחילוף של הישאם לאיוס לקראת הסיום, שאחריו השחקן נראה מאוד עצבני:"הוא היה קצת כעוס, זה בסדר. צריך לדעת שכשהמשחק במומנטום לא טוב, לפעמים אתה צריך רגליים טריות".

עומרי אלטמן שעדיין לא כשיר ל-90 דקות ונכנס בשלהי המשחק, אמר: "באופן אישי כיף לחזור לשחק בליגה, אני מרגיש מעולה. אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, זה משחק שלדעתי היינו צריכים לנצח, בעיקר אחרי שהובלנו והיו לנו הזדמנויות לכבוש עוד. אני מפריד את גביע הטוטו שהיה הכנה. אנחנו צריכים להיות גבוה, בפלייאוף העליון - אין שאלה בכלל. בשביל זה בנו סגל חזק שמשלב הרבה צעירים עם שחקנים מנוסים".

שחקני בני סכנין, בירם כיאל, סאהר תאג'י. מאור אלקסלסי
לא התרגש מהטעות והנהיג את החבורה הצעירה. כיאל עם תאג'י/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין, סלובודן דראפיץ', סיכם: "בהתחלה היינו מרוצים אם היו אומרים לנו שיהיה תיקו, אבל איך שהתפתח המשחק רצינו לנצח. במחצית השנייה לקחנו סיכון ושיחקנו על כל הקופה. אני מאוד מרוצה מהגישה ומהשחקנים. מי שטוב משחק ולא משנה מה הגיל בתעודת הזהות. אני מקווה שנעבור בבקרה ונכין את הקבוצה לשבוע הבא נגד הפועל פתח תקוה, כדי להיכנס לפגרה בצורה יפה".

על הטעות של בירם כיאל שהובילה לספיגה, אמר המאמן: "אף פעם אני לא מצטער על טעויות, מה שמעניין אותי זה צורת המשחק שלנו. אין לי בעיה לעשות טעויות, רק לשחק כדורגל נכון. יש דברים לשפר, אבל החבר'ה נתנו משחק טוב, הירואי. מה המטרה של סכנין? לעבור בבקרה (צוחק)".

כיאל עצמו אמר: "כדורגל זה משחק של טעויות. טעיתי, זה חלק מהעניין. הגדולה היא להמשיך הלאה, לדחוף את הקבוצה והשחקנים. הטעות היא חלק מהכדורגל. שאפו לשחקנים שהיו שם. שיחקנו כדורגל טוב, כמו שהמאמן רצה. אנחנו עעדיין לא בכושר, אבל לאט לאט נכנסים לעניינים"

על השחקנים הצעירים: "בכדורגל לפעמים נפתח חלון קטן של הזדמנויות ושחקנים צריכים לקחת את זה - והשחקנים שלנו עשו את זה. במועדון שרוצה לבנות את עצמו לכל אחד יש תפקיד. יש שחקן צעיר שרוצה ללמוד ולנסות להשתדרג, יש שחקן עם ניסיון שבא להראות את היכולת, יש מנהיג שתפקידו לדחוף עד הקצה ויש מאמן שצריך לתת את התבנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully