וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה אווניר: הטאלנט הצעיר של ישראל פרמייר טק על סף זכייה

הכשרון הגדול של "ישראל פרמייר טק" מתיאו ריקיטלו - מחץ את כל יריביו בנג"ש לפסגה, והצליח לבדו להגן על החולצה הצהובה בשלב השני

מתיאו ריקיטלו. יחצ,
מתיאו ריקיטלו/יחצ

נצח הטור דה אווניר, מירוץ האופניים לצעירים החשוב בעולם קונה לעצמו שם עולמי ופעמים לא מעטות - מנצח בהמשך הקריירה את הטור דה פראנס.

מתיאו ריקיטלו , הכשרון האמריקני עם פני התינוק של "ישראל פרמייר טק" נמצא במרחק שלב בודד ומאה קילומטר - מלהפוך לדבר הגדול הבא.

ריקיטלו שרוכב בטור הזה במדי הנבחרת הצעירה של ארה"ב עשה שני צעדי ענק היום בדרך לתהילה כאשר ניצח בצהריים את הקטע הראשון של השלב הכפול במירוץ, וכמה שעות אחר כך - הצליח ממש לבדו להגן על החולצה לאחר שכל חבריו לנבחרת ארה"ב נשרו והותירו אותו לבדו במערכה.

את שלב הג"ש בעליה, סיים המטפס קטן המימדים כמו גדול : מוחץ את כך יריביו בקטע בן 11 הקילומטרים ומותיר להם אבק. הרוכב הקרוב ביותר אליו הגיע 39 שניות אחריו .

כעבור שעתיים זינקו הנבחרות לקטע השני בן 70 הקילומטר אבל הקצב הגבוה שהכתיבה בין השאר נבחרת ישראל ובמיוחד נדב רייסברג שניסה לייצר בריחה בעליה הראשונה, הביא להתפרקותה של הנבחרת האמריקנית כולה. ריקיטלו מצא את עצמו בקבוצה קדמית לבדו ונאלץ להדוף בעצמו את ההתקפות של יריביו. לקראת הסיום הצליחו שני יריביו הגדולים, המכסיקני והאיטלקי, להתנתק ממנו מעט אבל הצליחו רק לצמצם מעט את היתרון שלו.

"שמרתי על קור רוח כל המירוץ", אמר בסיום, "דאגתי רק שלא אפסיד יותר מדי זמן". בקטע ההררי בן מאה הקילומטרים שינעל את הטור מחר, הוא יאלץ כמראה לעשות זאת שוב. "יהיה מאד קשה. אין לי אשליות. המשחק רחוק מלהיות גמור".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully