וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי?": פוצ'טינו נשאל על שחקנים בסגל שלו, ולא ידע במי מדובר

מאמן צ'לסי נראה מופתע כנשאל ע"י עיתונאי מדוע מלאנג סאר וג'יימי קאמינג אינם בסגל מאז פתיחת העונה: "לא יודע מה להגיד, הפתעת אותי, כאילו נתת אגרוף שסחרר אותי". צפו ברגע המשעשע

תקציר ה-0:3 של צ'לסי על לוטון טאון/ספורט1

אין זה סוד שהסגל של צ'לסי עבר מהפכה של ממש בשנה האחרונה, ובמיוחד בחלון ההעברות הנוכחי. הבלוז שברו את שיא ההעברות בפרמיירליג בחורף שעבר כשרכשו מבנפיקה את אנסו פרננדס, ולאחרונה ניפצו את השיא פעם נוספת עם הבאתו של מויסס קאיסדו מברייטון. לאור העובדה שהתחלופה בסגל כל כך גבוהה, נדמה שגם המאמן מאוריסיו פוצ'טינו כבר מתקשה לעקוב אחרי רשימת השחקנים העומדים לרשותו.

בסיום הניצחון אמש (שישי) 0:3 על העולה החדשה לוטון, נשאל המאמן הארגנטינאי על ידי אחד העיתונאים מדוע הבלם מלאנג סאר והשוער ג'יימי קאמינג, שחתומים בקבוצה, לא נכללים בסגל במשחקים הראשונים של העונה. המאמן היה מופתע מהשאלה והתגובה הראשונית שלו הייתה: "מי?". לאחר שחזר העיתונאי על השמות, הארגנטינאי השיב: "אני לא יודע מה אני יכול להגיד לך. הפתעת אותי, כאילו נתת לי אגרוף שסחרר אותי".

מלאנג סאר, הבלם הצרפתי בן ה-24, הושאל בעונה שעברה למונאקו אך הקיץ שב לסטמפורד ברידג' והוא כאמור תחת חוזה אצל הבלוז. עם זאת, הוא כלל לא היה בסגל של פוצ'טינו למשחקי ההכנה לעונה. ג'יימי קאמינג לעומת זאת, השוער ששב מהשאלה במ.ק. דונס, דווקא שותף במשחק ההכנה מול רקסהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully