וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצ'קו בסגל. אבוקסיס: "שחקנים צריכים לרצות להיות בבית"ר"

27.8.2023 / 12:20

הקשר עשוי לקבל דקות מול הפועל חיפה (שני, 20:00, ספורט1). המאמן על תומא: "הבהיר שהוא מעוניין לעזוב". קריאף: "המינוס יושב בראש"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

יוסי אבוקסיס עידכן שדני הוצ'קו שערך בקושי שני אימונים עם הקבוצה מאז חתם, יכלל בסגל, גם אם "לא ברור כמה נוכל להשתמש בו". בית"ר תופיע למשחק בסגל חסר למדי, אבל אבוקסיס לא נותן לקבוצה הנחות.

"מבחינתנו עשינו הכל כדי להביא שחקנים, אבל המו"מ תקוע עם כמה מהם. אנחנו מחכים לתשובות. זה נגרר כי אנחנו רוצים להביא שחקנים טובים, אני משתדל להביא שחקנים שיכולים לעזור לנו".

אבוקסיס התייחס גם לטרזייה תומא, שנראה בדרך הבטוחה לעזוב את הקבוצה. "הוא לא בחור בעייתי, הוא הודיע לכולם שהוא לא רוצה להישאר בישראל ולא רוצה לשחק פה. ברגע ששחקן אומר את זה, אין לי מה לעשות, גם לא להנהלה. אנחנו מנסים למצוא פיתרון. שחקן שלא רוצה להישאר, תמיד יעזוב. קבוצה כמו בית"ר ירושלים רוצה שחקנים שרוצים לשחק פה. תומא אמר שלמשפחה שלו קשה פה והוא רוצה לעזוב".

אופיר קריאף שישחק למרות שהוא סוחב פציעה, הוסיף: "אנחנו חייבים לעשות תוצאה טובה כי בגלל המינוס ארבע נקודות, אין לנו נקודות לתת. המינוס יושב בראש, פה כל איבוד נקודות הוא מאוד קריטי. אנחנו מבינים שהרזבות שלנו הסתיימו, מקווה שנצליח להיות עם מינוס אחד".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
מצב לא אידיאלי. אבוקסיס/דני מרון

תוצאות השבת:

בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1
מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:1
מכבי נתניה - מכבי בני ריינה 1:1
הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully