וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.8: גברי וייגה הוצג באל אהלי, אלכסיס סאנצ'ס חזר לאינטר

עודכן לאחרונה: 26.8.2023 / 16:17

היהלום מסלטה ויגו חתם בליגה הסעודית, הצ'יליאני שב אחרי שנה במארסיי. אזמון הושאל לרומא, קוטיניו סיכם בקבוצה מקטאר, בונוצ'י מבוקש בתוך איטליה

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

* אל אהלי הודיעה רשמית על רכישתו של גברי וייגה מסלטה ויגו. הקשר בן ה-21 שכבר היה בדרך לנאפולי עברב בסוף לכסף הגדול בערב הסעודית, והעובדה שאחד מהכישרונות הגדולים בכדורגל הספרדי מעדיף לעזוב את אירופה הינה הצהרה של ממש מבחינת הליגה הסעודית.

* אחרי שנה אחת במארסיי, אלכסיס סאנצ'ס שב לאינטר בחוזה לעונה הקרובה. הצ'יליאני לבש את מדי הנראזורי בין 2019 ל-2022 ויש לו זכייה באליפות איטליה ב-2021.

* בעוד רומלו לוקאקו אמור להצטרף לרומא, חלוץ אחד כבר חתם בקבוצה של ז'וזה מוריניו. מדובר בסרדר אזמון האיראני, שהגיע מלברקוזן בהשאלה עם אופציית רכישה ב-12 מיליון יורו.

* הרכש הטרי של אתלטיקו מדריד, סאמו אומורודיון, הושאל לעולה החדשה אלאבס. החלוץ הניגרי בן ה-19 נרכש לאחרונה מגרנאדה אחרי שהבקיע נגד הקולצ'ונרוס במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית.

* חואקין קוראה עבר בהשאלה לאינטר למארסיי, כאשר בהסכם ישנה חובת רכישה אם הצרפתים יעלו בעונה הבאה לליגת האלופות.

* פיליפה קוטיניו סיכם את תנאיו באל דוחאיל מהליגה הקטארית, אך עדיין אין אור ירוק מקבוצתו אסטון וילה. האנגלים רכשו בזמנו את הברזילאי מברצלונה תמורת 20 מיליון יורו, ובעסקה סוכם כי ברצלונה תקבל 50% ממכירה עתידית עם וילה תמכור אותו ברווח. הקטארים צפויים לשלם סכום נמוך יותר, כך שברצלונה לא תרוויח מהעסקה.

* האם לאונרדו בונוצ'י בכל זאת יישאר בליגה האיטלקית? בלם יובנטוס שהיה קרוב למעבר לאוניון ברלין זכה להתעניינות מלאציו, וג'אנלוקה די מארציו הוסיף על כך שהעולה החדשה גנואה פתחה בשיחות לצירופו.

* צ'אבי אלונסו ולברקוזן בדרך לרכש חדש בדמותו של נתן טלה. הגרמנים ישלמו 20 מיליון יורו לסאות'המפטון עבור שחקן הכנף, שאמור להיכנס לנעליו של מוסא דיאבי שנמכר הקיץ לאסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully