וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלינגהאם מטורף, אין מילים": ריאל מדריד מאוהבת בגיבור החדש

האנגלי הגיע לארבעה שערים בשלושה מחזורים: "הוא חלוץ ולא ידע זאת", התלהבו בספרד. אנצ'לוטי כעס על הפנדל המוחמץ

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

זו העונה השנייה ברציפות שריאל מדריד פותחת עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. באופן מפתיע, זה לא קרה לה שנה אחרי שנה מאז 1965-66, והאחראי הבכיר לשחזור ההישג הוא כמובן ג'וד בלינגהאם. הרכש הנוצץ של הבלאנקוס הבקיע אמש (שישי) שער ניצחון שקבע 0:1 אצל סלטה ויגו והעלה את מאזנו לארבעה כיבושים בליגה הספרדית העונה. "יש לו נשמה של חלוץ, הוא 9 ולא ידע זאת", התלהבו ממנו ב"אס".

ריאל שמרה על מאזן מושלם בשלושת משחקי החוץ שפתחו את העונה עבורה, כאשר באצטדיון בלאידוס של סלטה היא סופרת שישה ניצחונות רצופים ו-15 ניצחונות ב-17 הביקורים האחרונים. "הגיע הזמן לראות את ביתי החדש", כתב באינסטגרם בלינגהאם, שעדיין לא שיחק בסנטיאגו ברנבאו.

"כיבוש שערים זו לא התכונה הבולטת אצלו, אבל הוא עושה את זה מצוין, נע היטב, הוא חכם ומגיע בזמן הנכון למקום הנכון. יש לו יכולת מצוינת להשתחרר משמירה", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי על האנגלי. גם דייויד אלאבה התלהב: "בלינגהאם מטורף. אני לא יודע מה לומר, אין לי מילים".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ג'וד בלינגהאם. רויטרס
פתיחת עונה מוצלחת. ריאל מדריד/רויטרס
ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד. רויטרס
לא ידע שהוא כזה. ג'וד בלינגהאם/רויטרס

מה שמדאיג עבור ריאל זו הפציעה שספג ויניסיוס, שהוחלף כבר בדקה ה-18. במועדון יחכו לאבחנה מדויקת כדי לדעת כמה זמן ייעדר, כאשר טיבו קורטואה, אדר מיליטאו, ארדה גולר, פרלאן מנדי ודני סבאיוס כבר מושבתים, כזכור. בכל מקרה, אנצ'לוטי לא מודאג מההתקפה: "אנחנו לא צריכים להחתים אף אחד. המספרים מראים את זה, יש לנו שישה שערים בלי קארים בנזמה ובלי ויני, יש לנו כלים מקדימה".

הרגע שכן הכעיס את המאמן היה הפנדל שהחמיץ רודריגו בדקה ה-68, שכן לטענתו, הברזילאי לא היה אמור לקחת את הבעיטה. "לשחקנים אין חופש לבחור את הבועט. לוקה מודריץ' היה צריך לקחת את הבעיטה, לא יודע מה קרה. ויני לא היה, הם בחרו את רודריגו. אני קצת כועס, אמרתי לפדה (ואלוורדה) אבל הוא כנראה לא הספיק להעביר את ההודעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully