וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך ענק וזהב לרוחאס. שריקה ג'קסון ונואה ליילס זכו ב-200 מטר

אליפות העולם באתלטיקה: קופצת המשולשת נראתה בדרך לאבד את הכתר, אבל הבטיחה זכייה רביעית ברציפות. שיא אליפות לג'קסון, דאבל לליילס

חגיגת האתלטיקה בבודשפט נמשכה הערב (שישי) עם עוד שורה של גמרים ביום השביעי של אליפות העולם. על הדרמה הגדולה הייתה חתומה יולימאר רוחאס. קופצת המשולשת האגדית, אלופת העולם והאלופה האולימפית ומי שנחשבת לשליטה הבלתי מעורערת של הענף, נראתה בדרך לאבד את הכתר אחרי שלוש שנים.

היא פסלה שלוש מחמש הקפיצות הראשונות, ודורגה במקום השמיני בלבד. אבל רוחאס שמרה את הטוב ביותר לסוף, ובקפיצה האחרונה שיפרה את הקפיצה הטובה ביותר שלה ביותר מ-70 סנטימטר. בסופו של דבר ה-15.08 מטר שעברה, הספיקו כדי לקטוף את מדליית הזהב בפעם הרביעית ברציפות באליפות העולם.

יולימאר רוחאס, קופצת משולשת מוונצואלה. רויטרס
איזו דרמה. רוחאס אחרי הקפיצה האחרונה/רויטרס

במוקד עמדו הגמרים בריצות ה-200 מטר לגברים ונשים. במקצה הגברים, הפך נואה ליילס לראשון מאז יוסאין בולט ב-2015 שמשלים דאבל עם זכיות בזהב בריצות ל-100 ו-200 מטר. ליילס קבע זמן של 19.52 שניות, והשלים זכייה שלישית ברציפות באליפות העולם. בן ארצו אריון נייטון סיים עם הכסף (19.75 שניות) ולטסלי טבוגו גרף את הארד (19.81).

את מדליית הזהב במקצה הנשים גרפה באופן לא מפתיע שריקה ג'קסון, אלופת העונה שעברה. ג'קסון קיוותה לנפץ את שיא העולם ההיסטורי של פלו ג'ו, אבל סיימה שבע מאיות ממנו, עם זמן של 21.41 שניות - התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה, ושיא אליפות. גבי תומאס זכתה במדליית הכסף, ושקרי ריצ'רדסון הסתפקה בארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully