וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאו ריקיטלו מישראל פרמייר טק מוביל את הטור דה אווניר

האמריקני הצעיר סיים שני ומוביל את המירוץ היוקרתי בחולצה הצהובה. נדב רייסברג, הרוכב המוביל בנבחרת ישראל , מסיים על פסגת אחת העליות הקשות באלפים במקום ה-15

מתיאו ריקיטלו. יחצ,
מתיאו ריקיטלו/יחצ

דור הרוכבים הצעירים החדש של קבוצת "ישראל פרמייר טק" רשם היום על פסגת אחת העליות הקשות ביותר באלפים ציון דרך חשוב בטור הנבחרות הצעירות היוקרתי בעולם : חולצה צהובה לאמריקני מתיאו ריקיטלו ועוד הופעה נהדרת של הישראלי נדב רייסברג שסיים במקום ה-20 ונמצא בתמונת המאבק על הטופ עשר בטור כולו.

שני הרוכבים הצעירים של "ישראל פרמייר טק" , האמריקני והישראלי - מצאו את עצמם בחלק הראשון של הקטע הששי של הטור דה אווניר במצב כמעט חסר סיכוי: רייסברג ( 22) סבל משורה של תקלות שאילצו אותו לעצור ולהחליף אופניים וריקיטלו (21) התרסק במורד. אבל שניהם ניצלו את העליה הארוכה (24 ק"מ) לקו הסיום כדי לסגור על כשרות הרוכבים שלפניהם. ריקיטלו, אחד המטפסים הצעירים המוכשרים בעולם, הצליח לתפוס את קבוצת המטפסים המובילה בערך באמצע העליה ומשם ניהל קרב צמוד עם רוכב מכסיקני ולמרות שסיים גלגל אחריו - נטל את ההובלה בטור כולו בפער של 25 שניות, שלושה קטעים לסיום המירוץ. "ב-5 שניות הראשונות אחרי ההתרסקות כבר חשבתי שבכל אבוד אבל אז אמרתי לעצמי: מה יש לי להפסיד" סיפר ריקיטלו .

רייסברג, המוביל של נבחרת ישראל, אינו נחשב למטפס, אבל בטור הזה הוא מפתיע את עצמו יום אחר יום מחדש. על העלייה החדה ( עם שיפועים של 12 אחוז לעתים) הוא עבר רוכב אחר רוכב, חלקם מהמטפסים הצעירים המוכשרים בעולם: " היה לי דבר אחד בראש: איך להתקדם בדירוג הכללי כאן , נתתי כל מה שהיה לי, ולתדהמתי זה תורגם לטיפוס האיכותי ביותר שהפקתי מעצמי אי פעם. לא זוכר שהרגשתי ככה בעבר.".

הוא סיים כאמור במקום ה-20, מדורג 17 כללי וינסה לעשות את מה שנחשב כבלתי אפשרי לפני הטור - ולסיים בטופ 10.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully