וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 36: וינדהאם רוטונדה מה-WWE מת במפתיע

המתאבק המוכר יותר בשם הזירה "בריי וויאט" הלך לעולמו הלילה. בחודשים האחרונים סבל מבעיות לב כסיבוך ממחלת הקורונה, כאשר ככל הנראה סיבת המוות היא אירוע לבבי

מחוץ לקווים, 24.8/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

בגיל 36 ואחרי קריירת היאבקות מרשימה, וינדהאם לורנס רוטונדה, הידוע יותר בשם הבמה מארגון ה-WWE, "בריי וויאט", הלך לעולמו במפתיע הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי, ככל הנראה, אירוע לב.

ראש מחלקת הקריאייטיב ב-WWE, פול "טריפל אייץ'" לבסקי, הוציא הודעה מטעם ארגון ההיאבקות על פטירתו של רוטונדה: "קיבלתי שיחה ממייק רוטונדה (אביו של וינדהאם ומתאבק עבר בעצמו) שהודיע לי את החדשות הטרגיות על מותו המפתיע של חלק ממשפחת WWE - וינדהאם רוטונדה. המחשבות שלנו עם משפחתו של וינדהאם ואנחנו מבקשים לכבד את פרטיותם כשהם מתאבלים על לכתו של יקירם".

בתקופה האחרונה, רוטונדה סבל מבעיות רפואיות בלב אשר נגרמו בעקבות סיבוך של מחלת הקורונה, והמתאבק לקח פסק זמן מהיאבקות. דווקא אחרי שהחלו דיווחים על כך שהוא חזר להתאמן וצפוי לחזור בקרוב לזירת ה-WWE, הגיעו החדשות הקשות הלילה אשר בישרו על מותו של אחד המתאבקים המרכזיים בארגון הוותיק.

בריי וויאט WWE. GettyImages
מהבולטים ב-WWE בשנים האחרונות. בריי וויאט/GettyImages

דוויין "דה רוק" ג'ונסון נפרד מחברו לזירה

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

רוטונדה, שגם אביו (I.R.S) ואחיו (בו דאלאס) הם מתאבקים, גילם מספר דמויות במהלך הקריירה שלו, בין היתר את האסקי האריס ולאחר מכן את ראש הכת "משפחת וויאט" שבה היו גם אריק רואן ולוק הארפר, חברו הטוב שמת ב-2020 בגיל 41 מסיבוך של מחלה. לאחר מכן וויאט דיבר לא פעם על הקושי הנפשי שהיה לו בעקבות מותו של חברו הקרוב.

מתאבקים רבים ספדו לו

רוטונדה זכה פעמיים באליפות האוניברסלית, באליפות ה-WWE ופעמיים באליפות הזוגות של הארגון. בשנים האחרונות זכה להצלחה גדולה עם גילום דמותו של "The Fiend" (השד) - אדם שסובל מפיצול אישיות בין מגיש תוכנית ילדים לשד קטלני ואכזרי.

הוא פוטר במפתיע מה-WWE ביולי 2021 אולם חזר כעבור כשנה, קיים קרב אחד בלבד בינואר 2023 ומאז לא נראה יותר בזירת היאבקות. השמועות דיברו על מחלוקת יצירתית בינו לבין מנהלי החברה על הדרך שבה הדמות שלו צריכה להתקדם הלאה, אולם הסיבה הרשמית, שהתגלתה כנכונה, הייתה בעיות בריאותיות. הוא השאיר אחריו שתי בנות מנישואי הראשונים ובן ובת מנישואיו השניים.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully