וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה על הסירוב לעבור לסעודיה: "שמעתי שממש לא קל לחיות שם"

שחקן בפניקה הסביר את בחירתו: "מתנהלים שם במספרים מדהימים, אבל לא רציתי לשחק במקום שמשפחתי לא תהיה מאושרת בו". בנוסף, עקץ את יובנטוס: "הבנתי שהמילים חסרות ערך"

מחוץ לקווים, 24.8/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי סגירת המעגל המושלמת לקריירה מפוארת, אותה השיג בגמר המונדיאל שבו כבש נגד צרפת ובסיום חגג זכייה היסטורית בגביע העולם עם נבחרת ארגנטינה, כל מה שנותר לאנחל די מריה עד סוף הקריירה זה ליהנות. לקראת המשימה הקרובה שלו עם האלביסלסטה - פתיחת מוקדמות מונדיאל 2026 בתחילת החודש הבא - הכוכב בן ה-35 התראיין ל-"DSports" במולדתו והתייחס בין השאר לעזיבת יובנטוס והסירוב לעבור לערב הסעודית.

"האטרייה", שהגיע ליובה מפריז סן ז'רמן אשתקד בחוזה לעונה עם אופציה, רשם שמונה שערים ושבעה בישולים ב-40 הופעות, אבל ברמה הקבוצתית היה שותף לעונה רעה במונחים של מועדון הפאר האיטלקי, שבסיומה אף אחד מהצדדים לא הביע רצון גדול להמשיך את ההתקשרות: "היו לי הרבה שיחות עם ההנהלה והמאמן של יובנטוס, זה לא היה מה שקבענו. במהלך השנה הבנתי שהמילים חסרות ערך", ביקר די מריה באופן מרומז.

כמו הרבה כוכבים אחרים שנדדו אל המפרץ בקיץ האחרון, גם הארגנטינאי המעוטר החזיק בהצעות מסעודיה. בריאיון הוא הסביר מדוע העדיף לוותר עליהן ולחזור לקדנציה שנייה בבנפיקה: "יצרו איתי קשר וקיימנו הרבה שיחות, הפיתוי הוא במספרים שהם מתנהלים בהם, הם באמת מדהימים. אבל רציתי שהמשפחה שלי תהיה מאושרת באירופה, לא ללכת לשחק במקום שהם לא יהיו מאושרים בו. אנשים קרובים אליי אמרו לי שממש לא קל לחיות שם. הייתי יכול להרוויח שכר של חמש קריירות, אבל בחרתי מהלב".

אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
לא התפתה לכסף הסעודי. אנחל די מריה/רויטרס

די מריה נשאל גם על תופעת השחקנים הארגנטינאים שמעדיפים לייצג נבחרות אחרות, כמו מתאו רטגי שניצל את הדרכון האיטלקי כדי לשחק במדי אלופת אירופה: "זו החלטה אישית, אבל אין כמו נבחרת ארגנטינה. אני רואה שחקנים שנמצאים בנבחרות אירופיות, אבל לא מרגיש שהם חיים את זה כמונו. לדעתי צריך תמיד לחכות לנבחרת ארגנטינה, אני הייתי מחכה כל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully