וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.8: לוקאקו בדרך לרומא, הזאר ודראקסלר לפאלאס?

החלוץ דחה את יובנטוס, צ'לסי מחפשת לו בית חדש בהשאלה. הקבוצה של הודג'סון עשויה להתחזק, ליברפול לא מוכנה למכור את סלאח, ז'ואאו פליקס עשוי לנחות בסעודיה, אם לא יתחום בברצלונה. ארסנל שלחה את טירני לסוסיאדד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.8/ספורט1

העברות

* מץ, שחזרה תוך שנה לליגה הצרפתית הבכירה, רכשה את הניגרי-שבדי ג'ואל אסורו מיורגודן תמורת 1.2 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-24 חתם על חוזה לארבע שנים.

* פולהאם שלחה את החלוץ הצעיר ג'יי סטנספילד (20) לעונת השאלה בברמינגהאם מליגת המשנה.

* ברצלונה הודיעה על הארכת חוזהו של מארק אנדרה טר סטגן עד 2028. השוער הגרמני הצטרף לקבוצה הקטלאנית ב-2014 ויפחית כשליש משכרו בחוזה החדש.

* נוטינגהאם פורסט שאלה מצ'לסי את אנדריי סנטוס לעונה הקרובה.

שמועות

* צ'לסי לא מצליחה למצוא קבוצה שתרכוש ממנה את רומלו לוקאקו, ועל כן היא צפויה להשאילו. לפי "טלגרף", החלוץ לא רוצה לעבור ליובנטוס, והבלוז מנהלים כעת משא ומתן עם רומא על שאילתו.

* עשרה ימים נותרו עד סגירת החלון, ועתידו של ז'ואאו פליקס לוט בערפל. אתלטיקו מדריד וברצלונה ממשיכות לנהל מגעים עם העברתו, ואם זה לא יקרה, לפי "אס", קבוצתו הבאה צפויה להיות אל-הילאל הסעודית.

* לפי "סקיי", ליברפול לא קיבלה הצעות על מוחמד סלאח, ואין לה כל כוונה למכור אותו. אמש נטען כי אל-איתיחאד מוכנה להפוך את המצרי לשחקן בעל המשכורת הגבוהה בעולם, אולם הדרך היחידה שזה יקרה, כך לפי התקשורת האנגלית, היא אם סלאח יתעקש שברצונו לעזוב.

* פריז סן ז'רמן מנהלת מגעים עם קריסטל פאלאס על יוליאן דראקסלר. הגרמני מעוניין לעבור ללונדון. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לפאלאס הוא אדן הזאר.

* רנדל קולו מואני כבש אמש (חמישי) במדי איינטרכט פרנקפורט בפלייאוף הקונפרנס ליג, אבל פריז סן ז'רמן ממשיכה לנסות לסגור את רכישתו לאחר שכבר סיכם את תנאיו לפני חמישה ימים.

* ב"טוטו מרקטו" טוענים שליברפול כבר סימנה מחליף במקרה ומוחמד סלאח יעזוב לאל איתיחאד - פדריקו קייזה. האדומים צפויים להגיש הצעה ליובנטוס עבור האיטלקי על סך 52 מיליון ליש"ט.

* מי שעשוי להחליף את החלוץ הצרפתי בהתקפת פרנקפורט הוא ניקלאס פולקרוג, חלוץ נבחרת גרמניה שעליו דורשת ורדר ברמן כ-20 מיליון יורו.

* מונאקו קרובה להשלים את רכישתו של פולארין באלוגון מארסנל בסכום המוערך בכ-45 מיליון יורו. חלוץ נבחרת ארה"ב כיכב בעונה שעברה בצרפת במדי ריימס וכעת אמור להתקדם לקבוצה מהנסיכות, כשעל פי דייויד אורנסטין נותרו פרטים אחרונים לסגירה.

* עוד על פי אורנסטיין: ריאל סוסיאדד קרובה להשלים את שאילתו של קירן טירני מארסנל. לבאסקים לא תהיה אופציית רכישה, אך הם ישלמו דמי השאלה וכן את כל שכרו של המגן הסקוטי.

* ג'אנלוקה די מארציו דיווח כי אברטון הציעה 25 מיליון יורו (פלוס 5 מיליון בונוסים) לאודינזה עבור בטו, החלוץ הפורטוגלי בן ה-25 שכבש 21 שערים במצטבר בשתי עונותיו בסרייה A.

* פ.ס.וו איינדהובן דחתה הצעה מברנלי בסך 20 מיליון ליש"ט על שחקן הכנף ז'והאן בקאיוקו, כך לפי דיווח של פבריציו רומאנו.

* החלוץ האיראני סרדאר אזמון נחת ברומא לקראת בדיקות רפואיות וחתימה. הוא יגיע בהשאלה מלברקוזן, כאשר לג'אלורוסי תהיה אופציית רכישה ב-12 מיליון יורו.

* אוליסס גרסיה, המגן הפצוע של יאנג בויז שלא שיחק נגד מכבי חיפה, עשוי לעבור בקרוב ללאנס, סגנית אלופת צרפת שמעוניינת מאוד בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully