וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשלב הבתים: 0:4 לאבו פאני ופרנצווארוש על ז'לגיריס

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 23:15

הקשר שיחק 81 דקות בניצחון החוץ הקליל בפלייאוף הקונפרנס ליג. נאתכו ופרטיזן הובסו 5:0 בדנמרק על ידי נורשלנד. ניצחון לגנדלמן, הפסד לפדידה

מחוץ לקווים, 24.8/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מוחמד אבו פאני הבטיח הערב (חמישי) כמעט בוודאות מקום בשלב הבתים של הקונפרנס ליג יחד עם פרנצווארוש, שהביסה 0:4 בליטא את ז'לגיריס ותגיע רגועה לגומלין הביתי בשבוע הבא. אדאמה טראורה העניק לאלופת הונגריה יתרון בדקה ה-17, והרחקה של אקס הפועל תל אביב ניקולאס גורובסוב (62) הקלה את המלאכה. ברנבאש ורגה דייק מהנקודה הלבנה (65), אלכסנדר פשיץ' נכנס כמחליף וכבש (76) וטראורה חתם עם השני שלו (84), שלוש דקות אחרי שאבו פאני הוחלף.

* מי שכנראה לא יהיה הפעם בשלב הבתים הוא ביברס נאתכו, שהשלים 90 דקות בהרכב פרטיזן בלגרד והובס איתה 5:0 בדנמרק על ידי נורשלנד.

מוחמד אבו פאני שחקן פרנצווארוש. Laszlo Szirtesi, GettyImages
טיול בווילנה. מוחמד אבו פאני/GettyImages, Laszlo Szirtesi

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58714 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43453 משתתפים

* עומרי גנדלמן נכנס בדקה ה-80 והיה שותף לניצחון הביתי של גנט 0:2 על אפואל ניקוסיה בפלייאוף הקונפרנס ליג. מאליק פופאנה נעזר ברגל של מגן אורח בדקה ה-77 והונג היון-סאוק חתם בתוספת הזמן עם טיל מהאוויר.

* אור דדיה נותר על הספסל של אברדין, שחזרה מפיגור 2:0 בשבדיה עם שערים בדקות 75 ו-79 שקבעו 2:2 מול האקן. שער בתוספת הזמן נפסל בגלל נבדל, אבל זו תוצאה טובה לקראת הגומלין בסקוטלנד על הכרטיס לשלב הבתים בליגה האירופית.

* סער פדידה פתח בהרכב של אולימפיה לובליאנה והוחלף בדקה ה-59, כאשר קבוצתו הפסידה 2:0 בבית לקרבאח בפלייאוף הליגה האירופית. אולימפיה תצטרך מהפך גדול באזרבייג'אן, אחרת תרד לשחק בבתי הקונפרנס ליג.

* עומר ניראון על הספסל של זרינסקי מוסטאר הבוסנית, שמתארחת באוסטריה אצל לאסק לינץ בפלייאוף הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully