וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "בעונה שעברה לא בנינו טוב את הסגל, מרגיש טוב עם מה שהבאנו הפעם"

24.8.2023 / 17:15

מאמן מכבי נתניה מרוצה מהסגל, רוצה עוד חיזוק קל ונערך לבני ריינה בשבת (20:00): "לא מצאנו את הפתרון מולם בגביע הטוטו". בוריס אנו: "חשוב שנתחיל טוב"

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

יומיים לפני שהיא פותחת את העונה בליגת העל עם משחק ביתי מול מכבי בני ריינה (שבת, 20:00) עורכת כעת מכבי נתניה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן רן קוז'וך והקשר בוריס אנו.

הקבוצה שהביסה ביום ראשון 1:4 את הפועל באר שבע וסיימה במקום השביעי בגביע הטוטו, מכרה לאחרונה את עומרי גנדלמן לגנט (2.35 מיליון יורו) ואת פטריק טוומאסי לפאפוס הקפריסאית (550 אלף) ועוד לפני כן את רז שלמה ללובן (1.1 מיליון יורו). תומר צרפתי יתחיל את העונה כשוער ראשון לאחר עזיבתו של איתמר ניצן לטובת מכבי חיפה, ולקבוצה הצטרפו מקסים פלקושצ'נקו, ג'ואל אבו חנא, איתי בן שבת, בר כהן, ראצ'יד צ'ירינו והשוער השלישי פורז וולקוביץ'.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חושב שצריך להעמיק את הסגל. רן קוז'וך/ברני ארדוב

קוז'וך אמר בפתח דבריו: "התחלנו את העונה הקודמת לא טוב ורדפנו אחרי הליגה. כשאנחנו מסתכלים מה המטרות, אז המטרה הראשונית היא להתחיל את העונה טוב כי קשה מאוד לרדוף אחר כך. אנחנו לא רוצים להיות שם. רוצים לעשות את העבודה מההתחלה ולקחת נקודות מהרגע הראשון. מבחן התוצאה בעונה שעברה לימד שבנינו את הסגל לא מספיק טוב. עובדה שארבעה שחקנים משמעותיים שהבאנו, שוחררו במהלך החודשים הראשונים. אני מרגיש טוב עם מה שהבאנו עד כה ומקווה שאני לא טועה".

על הסגל: "תמיד אפשר להיות יותר מוכנים, אבל בהתחשב בנסיבות, אני די מרוצה ממה שנמצא כרגע. אני כן חושב שנצטרך להעמיק את הסגל, אבל כרגע אני מרוצה. הקיץ הזה לימד אותנו שאם יש משהו, מכבי נתניה מודיעה באופן רשמי. ככה אנחנו רוצים לעבוד וזה נכון לגבי כל שחקן שיגיע לכאן בעתיד. מכבי נתניה קבוצה צעירה שמתבססת על צעירים. יש כאן שחקנים טובים, שמות וניסיון זה פחות מדבר. כל עוד יופיעו כמו שצריך במגרש, זה מה שחשוב. בעונה שעברה שיחקו כאן שחקנים מקבוצת הנוער כמו אושר אליהו ודניס קוליקוב. מי שעולה לספינה מתחבר לזה, וכך זה צריך להיות. עשינו הרבה שינויים כדי להתקדם".

על היריבה בשבת: "נגד ריינה הגענו לפחות מהזדמנות מהותית אחת לשער. כרגע לא מצאנו את הפתרון מולם, לפחות לא בגביע הטוטו. אני מקווה שבליגה זה יהיה שונה. איתי בן שבת יחזור להתאמן רק אחרי ריינה ויחסר לנו, גם לרוי קורין אנחנו עוד מחכים. מי שנמצא כרגע יצטרך לעשות את העבודה. מקווים לחבר אנרגיות טובות יחד עם האוהדים".

עוד בוואלה!

מי בא ומי עזב? כל השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
בוריס אנו, מכבי נתניה. ברני ארדוב
מלא אמונה. בוריס אנו/ברני ארדוב

"יש לנו קבוצה טובה והכי חשוב שנהיה ביחד ונצבור ביטחון", אמר בוריס אנו. "אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים להמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב. חשוב שנתחיל טוב, כי בשתי העונות הקודמות זה לא קרה. אני מאמין שנעשה את זה על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully