וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה החוזרת עלולה להשבית את פדרי לחודשיים, לו סלסו יגיע?

קשר ברצלונה סובל מפציעה בירך שגרמה לו לפספס חודשיים בעונה שעברה, וגם הפעם ייעדר לפחות חמישה שבועות. אופציית הארגנטינאי חזרה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.8/ספורט1

ברצלונה הודיעה היום (חמישי) כי פדרי נפצע בירך במהלך אימון, וברחבי ספרד כבר מתחילים להתפרסם דיווחים בנוגע למשך ההיעדרות שלו. הפציעה של הקשר הינה דומה לזו שממנה סבל במהלך העונה שעברה, כאשר אז הוא נעדר מהמגרשים במשך כחודשיים. ב"אס" דווח כי שחקנים בחדר ההלבשה אמרו שהפציעה אינה חמורה כמו זו מהשנה שעברה, אך בכל אופן בספרד נטען כי הוא ייעדר לכל הפחות חמישה או שישה שבועות, ובדיווחים מסוימים דובר גם על היעדרות ממושכת יותר.

פדרי הבקיע את שער הליגה הראשון של ברצלונה העונה, ב-0:2 השבוע על קאדיס, וההיעדרות שלו מצטרפת לזו של רונאלד אראוחו שסובל מפציעה משלו. מי שאמורים למלא את החסר בטווח הקצר הם הקפטן סרג'י רוברטו ופרמין לופס הצעיר שזכור מהשער בקלאסיקות הידידות הקיץ בארצות הברית, אך גם אפשרות של רכש למרכז השדה עדיין על הפרק.

ג'ובאני לו סלסו, שחקן נבחרת ארגנטינה. Thananuwat Srirasant, GettyImages
היכן הוא יסיים את חלון ההעברות? לו סלסו/GettyImages, Thananuwat Srirasant

האופציה שהוזכרה בתקשורת הספרדית היא זו של ג'ובאני לו סלסו, הקשר הארגנטינאי השייך לטוטנהאם. צ'אבי מאוד מעריך את הקשר, ועל אף שהוא לא נמצא בהרכב הפותח של אנג' פוסטקוגלו, הספרס כבר סירבו השבוע להצעה מברצלונה לצרפו בהשאלה. הפציעה של פדרי עשויה לגרום לברצלונה להתאמץ עוד יותר כדי להנחית אותו בקטאלוניה, כאשר גם האקסית בטיס מנסה להחתים אותו במתווה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully