וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוגו לוחצת ושלחה זימון רשמי, ישראל עלולה לאבד את סילבה קאני

24.8.2023 / 12:13

הקשר בן ה-20, בן למהגרים מטוגו שנולד וגדל בארץ, מעוניין לייצג את ישראל, אך לא יכול לשחק בנבחרת מכיוון שאין לו דרכון. גיא לוזון ינסה להניע מהלך, בינתיים ההתאחדות הטוגולוזית פנתה לאוסטריה וינה שתשחרר אותו למשחק במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה בספטמבר

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

האם הכדורגל הישראלי בדרך לאבד כישרון גדול שצפוי להתפתח לשחקן משמעותי ביותר? לוואלה! ספורט נודע כי ההתאחדות לכדורגל הטוגולזית לוחצת על סילבה קאני הישראלי לשחק אצלה במדי הנבחרת הלאומית בחודש הבא במוקדמות אליפות אפריקה, בזמן שבנבחרות ישראל הוא לא יכול לשחק מאחר שאין לו דרכון ישראלי.

קאני בן ה-20 נרכש הקיץ על ידי אוסטריה וינה מבני יהודה אחרי שעשה עונה אישית טובה מאוד בליגה הלאומית. מדובר בשחקן כנף עם יכולות אתלטיות מרשימות והיו אלו האוסטרים שזיהו את הפוטנציאל ורכשו אותו מישראל. קאני הוא בן להורים שהגיעו לעבוד בישראל מטוגו, נולד בארץ, למד והתחנך כצבר ישראלי, אבל בניגוד לתעודת הזהות הכחולה שניתנה לו, דרכון ישראלי הוא לא מקבל ולכן לא יכול לשחק בנבחרות ישראל.

סילבה קאני שחקן אוסטריה וינה. Guenther Iby, GettyImages
זימון מחמיא מטוגו, סילבה קאני יחכה לישראל?/GettyImages, Guenther Iby

אתמול (רביעי) שיגרה ההתאחדות בטוגו זימון רשמי לאוסטריה וינה והיא מצפה לראות את קאני בחודש הבא במוקדמות אליפות אפריקה במשחק מול כף ורדה ב-10 בספטמבר. אף שמדובר בזימון מחמיא לשחקן ואפילו שזה כבוד גדול לו ולמשפחתו, קאני עדיין מצפה לקבל דרכון ישראלי וזימון לנבחרת ישראל. בטוגו מייעדים לו מקום בנבחרת הלאומית, אבל בארץ קאני גם ישמח לשחק בנבחרת הצעירה של גיא לוזון.

המאמן קיבל על כך מידע אתמול וינסה לסייע להניע תהליך, אותו צריכה ההתאחדות לכדורגל ליזום. "חבל לאבד שחקן מצוין עם פוטנציאל להפוך לשחקן אדיר", אומרים גורמים בסביבת קאני. "אם לא תהיה תזוזה חיובית לכיוון פיתרון בישראל, לא בטוח שסילבה קאני יוכל לעמוד מול ההפצרות מטוגו שהוא יצטרף אל הנבחרת ואז הכדורגל הישראלי יאבד שחקן שיכול להיות מהמובילים שלנו בעשר השנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully