וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "היינו קצת אנמיים, מאמין שנחזור עם הכרטיס לליגת האלופות"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מעבודת ההגנה ב-0:0 מול יאנג בויז ואופטימי לקראת הגומלין בשוויץ: "הקהל יבוא איתנו הפעם". ניצן: "זה 50-50 לגמרי, יש לנו אמונה"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

מכבי חיפה לא הצליחה להשיג יתרון הערב (רביעי) בקרב על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשסיימה ב-0:0 מול יאנג בויז ברן במשחק הראשון בפלייאוף. הירוקים הסתערו בפתיחה, אבל לאחר מכן התקשו להגיע למצבים ויכולים להתנחם בשער נקי, לראשונה במוקדמות מאז ה-0:4 על חמרון ספרטנס במלטה. בעוד שישה ימים יגיעו הירוקים לגומלין על הדשא הסינטטי בברן, שם יאנג בויז לא הפסידה יותר משנה.

מי שיחסר בשבוע הבא הוא המגן השמאלי פייר קורנו, שספג הערב צהוב שלישי ולא יוכל לשחק בשוויץ.

איתמר ניצן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שמר על שער נקי. איתמר ניצן/מאור אלקסלסי

מסאי דגו סיכם: "רצינו לנצח. אמרתי בימים האחרונים שאנחנו נפגוש קבוצה חזקה ומנוסה. אנחנו נוסעים לשוויץ עם תיקו ואותה גישה. מאוד מאמין שנחזור משם עם הכרטיס לשלב הבתים. הם גם טיפה הורידו קצב, זה היה צפוי. זה משחק ראשון, היה קצב גבוה עם שתי קבוצות שרוצות לנצח. מבחינת איומים היינו קצת אנמיים. אני מאוד מאמין שנשיג את הכרטיס לליגת האלופות. הקהל יבוא איתנו לשם, מה שלא היה במשחקי החוץ הקודמים".

על החוליה ההתקפית: "הם קיבלו קרב מקו הגנה מאוד קשה ומנוסה. החלק ההגנתי שלנו עבד נהדר ועצר אותם".

השוער איתמר ניצן: "רצינו לצאת מפה עם תוצאה טובה יותר לגומלין, אבל ננסה להשיג את זה בחוץ. יאנג בויז קבוצה איכותית, הם ידעו מה הם רוצים לעשות ואיך להגן. לצערי לא הצלחנו לפרוץ את ההגנה שלהם. הם יצטרכו יותר ליזום ולפתוח, ואנחנו ננסה לנצל את זה. זה 50-50 לגמרי. הקהל בחוץ? זה ברור שמשחק חוץ עם הקהל שלהם יביא להם יותר מומנטום, אבל יש לנו אמונה בעצמנו. אנחנו קבוצה איכותית. תמיד מאמין ותמיד האמנתי שאפשר להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות".

עלי מוחמד שזכה בפרס השחקן המצטיין מאופ"א על המשחק סיכם: "תיקו זו תוצאה טובה, אין לנו מה להפסיד הגומלין. נראה את הסרטונים ונסיק איפה אנחנו יכולים להשתפר לקראת המשחק הבא".

עוד בוואלה!

ההכרעה עברה לברן: מכבי חיפה ויאנג בויז נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מאוד מאמין. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

טרם פתיחת המשחק בחיפה, שוטרי מרחב כרמל סיכלו הכנסת חמש אבוקות לאצטדיון, כאשר ביקשו לערוך חיפוש על כמה צעירים שהגיעו ליציע הקבוצה האורחת. השוויצרים סירבו ועזבו את המקום כשהשאירו אחריהם חמש אבוקות, בהן טיפל חבלן משטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully