וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5 בדרך לשלב הבתים: אסטון וילה מחצה את היברניאן בסקוטלנד

אולי ווטקינס כיכב עם שלושער, לוקא דין סיפק שלושה בישולים והחבורה של אונאי אמרי טיילה במשחק הראשון בפלייאוף הקונפרנס ליג

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

אסטון וילה הבטיחה הערב (רביעי) כמעט בוודאות הופעה ראשונה בשלב בתים אירופי מאז 2008/09, לאחר שהביסה בקלילות 0:5 בסקוטלנד את היברניאן בפלייאוף הקונפרנס ליג. הקבוצה מברמינגהאם חזרה הקיץ למפעלי אופ"א אחרי 13 שנה (אז הודחה שנתיים ברציפות בפלייאוף הליגה האירופית על ידי ראפיד וינה) ותוכל להגיע נינוחה לגמרי לגומלין הביתי, כשיש לה ציפיות רבות לקראת המשך הדרך עם אונאי אמרי, שכזכור הוביל את סביליה לשלושה תארים יבשתיים רצופים (הליגה האירופית) וזכה באותו מפעל גם עם ויאריאל.

אולי ווטקינס פתח את הופעת הבכורה שלו באירופה עם נגיחה לרשת בדקה ה-17 אחרי הרמה של לוקא דין, נגח עוד אחד אחרי הסטה של דייגו קרלוס בכדור קרן בדקה ה-33 והשלים שלושער אחרי מסירת רוחב של דין בדקה ה-48. בתווך, המגן השמאלי הצרפתי הכין גם לליאון ביילי (42) ואת התוצאה חתם הברזילאי דוגלאס לואיז בפנדל בדקה ה-73. במחצית נכנס רובין אולסן לשערה של וילה במקום אמיליאנו מרטינס, אבל היבס אפילו לא ניסתה לסכן אותו וסיימה משחק שלם ללא ניסיונות הבקעה.

אולי ווטקינס שחקן אסטון וילה חוגג שלושער. רויטרס
שלושער בבכורה האירופית. אולי ווטקינס/רויטרס

בסלובקיה, ספרטק טרנבה לא הצליחה לנצח את דניפרו האוקראינית, שסיימה בתשעה שחקנים וחילצה 1:1. קלווין אופורי (55) כבש למארחת, אבל אולכסנדר פיחאילונוק השווה בפנדל (67). אדוארד סראפי (9) והמחליף איגור קוגוט (88) הורחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully