וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין: "השנה אנחנו רוצים לנסות לזכות בשלושת התארים"

הגארד המצטיין של הצהובים נחת בישראל לקראת פתיחת העונה השנייה שלו במכבי תל אביב: "כאשר מסיימים עונה עם אליפות, אז החזרה לעונה שלאחר מכן מרגשת. הבאנו שחקנים עם ניסיון יורוליג. פניני? מחכה לחבק אותו". בראון הצטרף: "חושב שנמשיך את המומנטום גם העונה"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

הרכבת האווירת של מכבי תל אביב לקראת אימוני פתיחת העונה המשיכה הערב (רביעי) עם חזרתם של ווייד בולדווין ולורנזו בראון, שניים מכוכבי הקבוצה בעונה החולפת, ארצה. הגארדים של הצהובים זכו לקבלת פנים חמה מעשרות האוהדים שהמתינו להם בנתב"ג עם צעיפים ושירה.

בולדווין סיפר לקראת העונה: "ציפיתי לזה, זאת השנה השנייה שלי כאן וזו מסורת של האוהדים הישראלים. הם תמיד עושים את זה ומראים אהבה ותמיכה לקבוצה ולמועדון. טוב לחזור והגיע הזמן להתחיל לעבוד".

הגארד סיפר על המטרה העיקרית של מכבי העונה: "כשמסיימים עונה עם אליפות, אז החזרה לעונה שלאחר מכן מרגשת. אתה רוצה לעשות זאת שוב והשנה אנחנו רוצים לנסות לזכות בשלושת התארים".

ווייד בולדווין מול ג'יימס ווב בוולנסיה. MA Polo, Valencia Basket, אתר רשמי
בקרוב יחד. בולדווין ו-ווב/אתר רשמי, MA Polo, Valencia Basket

על הרכש שהצטרף אמר: "הבאנו שחקנים עם ניסיון יורוליג. תמיר בלאט עם ניסיון של שנתיים, ריברו, ג'יימס היה בשנה שעברה בוולנסיה עם ניסיון מכובד בליגה הספרדית. קליבלנד מגיע מאילת. זו קפיצה גדולה עבורו, הוא שחקן נהדר. ויש לנו שחקנים שחוזרים. שמחים שקיבלנו את מרבית חדר ההלבשה שלנו בחזרה ואנחנו מוכנים לצאת לדרך".

על ההבדל בין השנה הראשונה לשנייה במדים הצהובים הוסיף: "אני צריך לעלות קודם למגרש ואז אני אגיד. עדיין לא ראיתי את השחקנים החדשים. כמובן שאנחנו יודעים מה כן יש לנו, אבל עדיין יש מקום לצמוח ולהשתפר. ברור שיש לנו דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם ונעשה את זה. יש לנו הרבה הכנות לעונה בחודש ספטמבר, נקווה שנהיה מוכנים למשחק נגד פרטיזן בחמישה באוקטובר".

בולדווין התייחס לפרישתו של גיא פניני והצטרפותו לצוות האימון: "אנחנו מחכים לחייך אליו ולחבק אותו, אני מצפה לזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
מתרגש לקראת העונה החדשה. בראון/דני מרון

בראון התרגש מקבלת הפנים החמה של האוהדים והוסיף לקראת פתיחת העונה: "לא יצא לי לחוות את קבלת הפנים הזו בשנה שעברה, זה עצום עבורי. זה מרגיש נהדר ואני מעריך את כל האהבה. אני נרגש לקראת השנה החדשה, נרגש לראות את השחקנים החדשים ולפגוש גם כמה פנים מוכרות ולצאת לדרך. החדשים שלנו יתאימו לקבוצה וזה פשוט עניין של להתחבר. זה מה שהיה לנו בשנה שעברה ואני חושב שנמשיך את המומנטום הזה גם לעונה הקרובה. הפגרה הייתה חשובה מאוד. הייתה לי הזדמנות לתת לגוף שלי לנוח ולחזור בריא, חזק יותר וגם מעט טוב יותר. זה חלק מהמשחק".

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43453 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58714 משתתפים

על החזרה לאירופה של האחים הרננגומס ששיחקו איתו בזכייה עם נבחרת ספרד באליפות אירופה אמר: "אני מרגיש שזה היה מהלך גדול עבור חואנצ'ו ועבור ווילי בוודאות, לחזור לאירופה ושאוהדי הכדורסל ייראו את שני השחקנים האלו משחקים שוב. אני תמיד בעד את ספרד מאז השנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully