וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצה כמו מכבי צריכה שיגיבו אליה יותר מאשר שהיא תגיב לאחרות"

24.8.2023 / 10:00

שרן ייני דיבר לקראת המשחק מול צלייה (20:00, ספורט2) בפלייאוף הקונפרנס ליג: "לא יודע מי מזלזל ביריבה, כל קבוצה שהיא לשלב הזה טובה וראויה. אם נעשה את העבודה כמו שצריך נעבור. המקום שלי בסגל? מרגיש שיש לי עדיין מה לתת"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (20:00, ספורט2) למשחק הראשון מבין שניים במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג נגד צלייה, כשבקבוצה מקווים לדחיפה של מעל 20 אלף צופים לאור העובדה שנותרו למשחק באצטדיון בלומפילד כ-2,000 כרטיסים אחרונים.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה לקראת המפגש, הקפטן שרן ייני התייחס בין היתר להכנות של הקבוצה, עזיבתו הצפוייה של דניאל פרץ, החלום לשחק העונה בשלב בתים אירופי והמשך העונה יחד עם הסגל הצהוב.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
מפרגנים ומוכנים לקראת השוער החדש שיגיע. פרץ/אריאל שלום

מה מצבך מבחינת כשירות אחרי החימום בשבוע שעבר שאחריו נגרעת מהסגל?

היו לי קצת כאבים. עשינו בדיקה והכל בסדר. זה לא משהו חדש בקריירה שלנו.

האם דניאל פרץ עומד לעבור לבאיירן מינכן וכיצד זה עומד להשפיע על הקבוצה?

"דניאל עומד לשחק נגד צלייה. הוא מקצוען, גבר וילד מדהים שייתן הכל כדי שנעשה את התוצאה הטובה ביותר. המעבר אם ולכשיהיה הוא מדהים. כיף לנו שהוא עושה מעבר כזה. אנחנו מבסוטים בשבילו מאוד. מכבי תל אביב תביא עוד שוער במקומו, ואני בטוח שגם הוא יהיה טוב".

הייתה תחושה שהמשוכה העיקרית אל עבר שלב הבתים בקונפרנס ליג היא יותר א.א.ק לרנקה מאשר צלייה, איך אתה מתייחס לזה?

"אנחנו מגיעים כל משחק לגופו. לא מסתכלים על המשחק הבא ובטח שלא על הקודם. מסיקים מסקנות ומסתכלים על היריבה החדשה. אנחנו משחקים בבית שלנו ומצפים לעשות עבודה טובה. עברנו על הקבוצה, השחקנים וסגנון המשחק. קבוצה כמו מכבי תל אביב צריכה להיות דומיננטית - שיגיבו אליה יותר מאשר שהיא תגיב לקבוצות האחרות. הזלזול בצלייה? אני לא יודע מי מזלזל, אנחנו בטח לא מזלזלים. כל קבוצה שהגיעה לפלייאוף של המפעל הזה היא טובה וראויה. שנה שעברה לניס לא היה קל למכבי תל אביב ובסוף היא עלתה בהארכה. אנחנו מאוד מקצועיים, אם נעשה את העבודה כמו שצריך נוכל לעבור".

עוד בוואלה!

שרן ייני על עזיבת דניאל פרץ: "מכבי תל אביב תצרף שוער במקומו"

לכתבה המלאה
שרן ייני, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"מרגיש שיש לי עדיין מה לתת". ייני/אריאל שלום

איך אתה מוצא את עצמך בסגל השנה עם מאמן חדש ואחרי הפציעות האחרונות שעברת?

"תודה על ההתעניינות במצבי הרפואי. שברתי בפנים מספר עצמות בעונה שעברה, אבל זאת לא פציעה קשה מדי. אני מרגיש בכושר טוב, נהנה ומעריך כל רגע על המגרש. אני לוקח את עצמי לקצה ומנסה לקחת גם את החברים. מרגיש שיש לי עדיין מה לתת, ההרגשה הדדית גם עם החברים. לגבי השיתוף שלי בסגל, אני תמיד מאמין בעצמי ואני הוכחתי שאני יודע למצוא את מקומי וכך יהיה גם השנה".

לקראת העונה הקרובה, מאיפה אתה שואב אופטימיות לקראת מאבק האליפות מול מכבי חיפה אחרי שזו זכתה שלוש עונות ברציפות?

"אני מאמין בקבוצה הזאת מאוד. הנקודות שאיבדנו בעונה שעברה היו במשחקים אחרים בכלל שאיבדנו נקודות לא מחויבות. אם היינו עושים את העבודה שלנו, היינו מגיעים לסוף העונה בעמדה טובה יותר להילחם על האליפות. בסופו של דבר אלו היו טעויות שלנו, היו משחקים שלא ידענו להבקיע, אבל זה לא אומר שאנחנו לא קבוצה טובה. יש לנו שחקנים חדשים נהדרים וצוות חדש עם טקטיקה טובה. צוברים ביטחון ממה שאנחנו מרגישים במשחקים ובאימונים. יש לנו סגל טוב מאוד".

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

לאיזה סגנון משחק אתה מתחבר יותר - לשל איביץ' או של קין?

"אני רוצה שנהיה דומיננטיים - נשלוט בקצב המשחק, זה משחק של מומנטום. אני רוצה שנהיה קילריים, שלא ניתן לקבוצה השנייה להרגיש ביטחון".

אילו דברים רציתם לשפר העונה לעומת השנה שעברה?

"אין יותר מדי מה להרחיב, לחזור לשליליות של העונה הקודמת זה לא טוב. אנחנו מרימים את הסטנדרטים שלנו העונה. אני מקווה שנעמוד בדברים האלה כל העונה".

המשחק האחרון שלכם לא היה מספיק טוב, זה יספיק מול צלייה?

"אנחנו תמיד שואפים להתנתק מהמשחק הקודם ולחשוב על הנוכחי. אני מסכים שגם במשחקים שנראים טובים תמיד יש מקום לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully