וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הישראלי נבחר למצטיין באירופה על ידי נשיא פיב"א

לפני שסיים את תפקידו, בטקס שנערך בפיליפינים לקראת פתיחתה של אליפות העולם, המאן ניאנג בחר באיגוד המצטיין של כל יבשה וישראל קיבלה את הכבוד באירופה: "תואר שמלמד על העבודה שנעשית באיגוד"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

איגוד הכדורסל הישראלי נבחר לאיגוד המצטיין באירופה בטקס שהתקיים הבוקר (רביעי) במנילה שבפיליפינים, שם תיפתח בעוד יומיים אליפות העולם. הבוקר התקיים במנילה טקס המצטיינים של פיב"א, שנערך בפעם הקודמת לפני ארבע שנים. בטקס חולקו פרסים למדינות מצטיינות בכדורסל בנות, בנים, נשים, 3X3 גברים ותחומים נוספים.

שיאו של הטקס היה בחירה אישית של נשיא פיב"א היוצא, המאן נינאג, באיגודים המצטיינים לפי יבשות. הנשיא קרא לנשיאי ההתאחדויות של רואנדה כמצטיינת באפריקה, אורוגוואי באמריקה, אינדונזיה באסיה, פיג'י באוקיאניה ולעמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל הישראלי, כנציג האיגוד המצטיין באירופה.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "אנחנו גאים על הבחירה בישראל כאיגוד המצטיין באירופה, בתואר שבחר בו באופן אישי נשיא פיב"א היוצא. התואר הזה מלמד על העבודה שנעשית באיגוד הכדורסל, על הצלחת הנבחרות בשנים האחרונות והפרויקטים הרבים והחשובים שאנו מקימים ומפתחים. נמשיך לעשות הכל לטובת קידום הכדורסל והכדורסלן הישראלי".

ראשי איגודי הכדורסל המצטיינים של פיב"א. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
ראשי האיגודים המצטיינים בטקס במנילה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

היום נבחר הנשיא החדש של פיב"א העולמי, השייח סאוד עלי אל ת'אני מקטאר, שנבחר פה אחד על ידי כל המשתתפים בבחירות שהתקיימו במנילה ויחליף את המאן ניאנג ממאלי, שסיים קדנציה בת ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully