וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס: "זאת עונת מעבר להפועל תל אביב, היא לא תהיה קלה"

המאמן דיבר ביוון והנמיך ציפיות: "אנחנו קבוצה חדשה, רוצים להתבסס על הצעירים. זה דורש סבלנות". וגם: ההחלטה לחתום והמסר לראשי הכדורגל היווני

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:1 (2:3 בפנדלים)/ספורט1

ב"גאזטה" היווני פורסם הבוקר (רביעי) ריאיון נרחב עם מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס, שחוגג היום 49. האוסטרלי-יווני התייחס בין השאר להחלטה שלו לחתום במועדון האדום ומטרותיו לעונה הקרובה.

ולקאניס נשאל מדוע עזב את אופן הבלגית, שנמצאת בבעלות החברה הקטארית QSI המחזיקה בפריז סן ז'רמן, בין השאר. "בסוף העונה תכננתי לקחת פרויקט חדש במקום אחר, אבל אז הגיעה ההצעה מהפועל תל אביב, מועדון עם בסיס אוהדים גדול שזכה בתארים והגיע להישגים באירופה בעבר, ורוצה להיבנות מחדש. אז ביטלתי את החוזה שלי כדי להגיע לתל אביב", סיפר.

על היעדים בהפועל אמר: "המועדון השתנה מאוד בחודשים האחרונים, התחלפה הבעלות והאמריקאים רוצים להחזיר לאט לאט עטרה ליושנה. בשלב הראשון המטרה היא ליצור סביבה של ביצועים גבוהים והרגלים יום-יומיים שיאפשרו לנו להתקדם. זאת עונת מעבר בכל הרמות במועדון, זה דורש סבלנות כי אנחנו קבוצה חדשה, אבל חלק מהפרצופים גם ישנים. תהיה עונה לא קלה, אנחנו מודעים לכך, אבל נצטרך להישאר נאמנים לתכנית העבודה היומית. הפועל רוצה לגבש זהות התקפית שהאוהדים יתגאו בה, יבואו לאצטדיון וישמחו ממה שהם רואים".

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס. דני מרון
פותח עונה. ולקאניס/דני מרון

כשנשאל על הצלחת נבחרות ישראל הצעירות בקיץ הזה, שבעקבותיה עזב סתיו למקין את הפועל תל אביב, ולקאניס השיב: "יש לא מעט שחקנים צעירים שהמועדון מאמין בהם ורוצה לפתח. זו אחת הסיבות שאני כאן. נרצה לבנות קבוצה עם זהות משלה שתתבסס על הילדים האלה. כמובן שזה דורש זמן ולא יהיה קל".

ולקאניס, ששימש במשך שנתיים וחצי כעוזר מאמן נבחרת יוון, דיבר גם על בעיית חוסר הסבלנות בכדורגל שם: "זו הבעיה הכי גדולה, באמת חייבים לעשות משהו לגבי זה. זה משפיע גם על הנבחרת, לא רק על השחקנים. יש גם מאמנים יוונים צעירים שהיו יכולים לקבל הזדמנות להתפתח. זו בעיה כללית ביוון מבחינת פיתוח".

לקראת משחק פתיחת העונה בחוץ מול בני סכנין ביום שבת, הפועל תל אביב הודיעה כי תוך פחות משעה אזלו כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדיה באצטדיון דוחא. בעקבות כך קיבל המועדון הקצאה נוספת של כרטיסים, המיועדת לבעלי מנויים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully