וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי קולסון נחת: "נרגש להכיר את החדשים, המטרה היא פיינל פור"

פורוורד מכבי תל אביב שב לישראל: "המצטרפים יכולים לעזור מההתחלה, כולם מתאימים לשיטה של המאמן. התגעגעתי לאוהדים ולמזג האוויר, בבית ירד הרבה גשם"

הפועל ירושלים מציגה את גל מקל/צילום: רוני כנפו עריכת וידאו: אביעד בלילי

מצעד הנחיתות של שחקני מכבי תל אביב בכדורסל לקראת העונה החדשה נמשך, כשהערב (שלישי) שב לישראל אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה בעונה שעברה - בונזי קולסון. הפורוורד שרשם עונת בכורה מרשימה ביורוליג ותוגמל על כך עם חוזה חדש כבר מוכן לפתיחת ההכנות: "אני נרגש לחזור. זה היה קיץ נהדר, אבל אני מוכן לעבודה. התגעגעתי לאוהדים ולמזג האוויר. כשהייתי בבית ירד הרבה גשם, ככה שהתגעגעתי למזג האוויר החם ולהיות עם חבריי לקבוצה".

על ההבדל בין הגעה לקבוצה שהוא כבר מכיר בהשוואה לשנה שעברה: "עכשיו כשאני מגיע לשנה השניה אני מנסה לספר לחבר'ה על איך זה לשחק כאן. אמרתי לחדשים פשוט להיות עצמם ושזה ארגון שמתייחס אליהם עם אהבה ודאגה. זה כמו משפחה כאן ובסופו של דבר זה כדורסל והם כבר עושים את זה שנים, אז פשוט ניסיתי לעודד אותם".

בונזי קולסון עם אוהדי מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
עונה שנייה בפתח. קולסון/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

"אני אוהב את הסגל שלנו. יש לנו שחקנים שיכולים לתרום כבר עכשיו ואני חושב שכולם מתאימים לשיטה של המאמן, וזה חשוב", ניתח הפורוורד את הסגל, "הם גם אנשים נהדרים. אני נרגש להכיר אותם על ומחוץ לפרקט ופשוט להתחיל לעבוד".

"החזרנו המון שחקנים מהשנה שעברה", המשיך קולסון, "השחקנים שהצטרפו השנה יכולים בוודאות לעזור לנו כבר מההתחלה בריווח המשחק, בלשחק חזק ופיזי ואני חושב שהם מתאימים לשיטת האימון, ככה שהם יהיו טובים עבורנו".

קולסון גם הציב מטרות לקראת העונה הקרובה, אחרי שבעונה החולפת פספסו על משחק אחד את המקום בפיינל פור: "המטרה שלנו היא להגיע לפיינל פור, לזכות באליפות בישראל ופשוט לשחק בדרך שלנו. כמובן שיש לנו יותר מוטיבציה לאחר שטעמנו איך זה. להחזיר הרבה שחקנים מהשנה שעברה יכול לעזור לנו מאוד להשיג את המטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully