וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותיקי מכבי תל אביב מחכים לאגדות ברצלונה: "הרגשתי פתאום בן 20"

22.8.2023 / 21:03

הצהובים התאמנו יחד בקרית שלום, נמני: "אי אפשר להסתיר את ההתרגשות". זוהר: "אל תצפו שארוץ יותר מדי". רובי קין הפתיע עלה לשחק, ומה היה לאגדות להגיד על דניאל פרץ?

רובי קין משחק עם ותיקי מכבי תל אביב/רענן ברנובסקי

קבוצות האגדות של ברצלונה, שתכלול כוכבי עבר כמו תיירי הנרי וריבאלדו, תגיע לישראל בתחילת חודש ספטמבר לשני משחקי ראווה. ב-5.9 הם יפגשו את ותיקי מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, וכעבור יומיים את ותיקי מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. לקראת המפגש הראשון, ותיקי מכבי תל אביב קיימו הערב (שלישי) ראיון במתחם האימונים בקרסית שלום. מי שהגיע במפתיע, כפי שניתן לראות בסרטון בראשית הידיעה, הוא מאמן הקבוצה הבוגרת רובי קין ששיחק עם הוותיקים.

לירן שטראובר, שיעמוד בין הקורות, התכונן למשחק: "לפני 12 שנה פרשתי בלי להודיע, פשוט הלכתי. האם זה משחק פרישה? אולי משחק חזרה אחרי שדניאל פרץ יעזוב, הם יצטרכו שוער. זו חוויה לשחק מול ברצלונה, אבל יותר מזה, קודם לשחק עם כל החברים שלי. נכנסתי לחדר ההלבשה וראיתי פרצופים שלא ראיתי הרבה שנים. יש פה היסטוריה בתוך חדר ההלבשה וזה שווה את הכל. 12 שנה לא דרכתי על המגרש בקרית שלום, זה מאוד מרגש".

"כבוד לארח אגדות כאלה פה בישראל, כן ירבו משחקים כאלה. באירופה יש לפחות 5-6 משחקים כאלה בשנה, יש לזה מקום גם פה. זה סוג של הוקרה לשחקני העבר, לחבר את הקהל הצעיר שאולי לא מכיר את חלק מהשחקנים, ההורים שלהם בטוח מכירים, זו חוויה משפחתית לכולם".

על המעבר המסתמן של דניאל פרץ לבאיירן מינכן אמר שטראובר: "בפעם הראשונה שראיתי את ההודעה, בדקתי שלא 1 באפריל. הייתי בהלם טוטאלי, אבל זה לא מפתיע. זה מגיע לאחד כמו דניאל פרץ, אופי של מקצוען, צנוע חלוטין. הוא כל הזמן מחפש ללמוד, לעבוד ולהשקיע, ואתה רואה את התוצאות. מאוד מקווה שהעסקה תושלם והוא יעבור, זה לא משנה אם הוא משחק או לא, אם הוא שוער שני או שלישי, זו אולי ההעברה הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי".

מכבי תל אביב ותיקים. דני מרון
אגדות בקריית שלום. ותיקי מכבי תל אביב/דני מרון
אבי נמני, מכבי תל אביב ותיקים. דני מרון
חוזר ללבוש צהוב. אבי נמני/דני מרון
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
שיחק עם הוותיקים. רובי קין/דני מרון

איציק זוהר הוסיף: "בשנייה שנכנסתי בשער הרגשתי פתאום בן 20, מגיע לאימון בבוגרים בפעם הראשונה. אני מניח שבמשחק כמו תמיד נתרגש, אנחנו רגילים לשחק באצטדיונים מלאים, זו זכות גדולה להיות חלק מהמשחק הזה. באיזה כושר אני? אל תצפו שארוץ יותר מדי כי גם כששיחקתי לא רצתי יותר מדי. הכדור זה מה שקובע, אתרגל בעיטות לראות אם עוד יש לי את הטאץ'".

טל בן חיים הבלם אמר: "מרגש מאוד לשחק בוותיקים ולהיכנס לחדר ההלבשה שהייתי בו בנוער, נרצה להציג יכולת טובה לעיני הקהל שלנו ולעשות תוצאה טובה. יש לברצלונה שמות גדולים, אבל ברגע שאתה משחק באנגליה תקופה כל כך ארוכה אתה פוגש אותם כל שבוע. מול תיירי הנרי שיחקתי גם באנגליה וגם בנבחרת. צריכים לקחת בחשבון שזה כבר לא המקצוע שלנו. יהיה כבוד הדדי בין השחקנים אבל נרצה מאוד לנצח. בכל פעם ששמים את החולצה מתרגשים מחדש".

איציק זוהר, מכבי תל אביב ותיקים. דני מרון
מחכה לברצלונה. איציק זוהר/דני מרון
טל בן חיים, מכבי תל אביב ותיקים. דני מרון
יעצור את הנרי וריבאלדו? טל בן חיים/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב רובי קין עם אבי נמני. דני מרון
מאמני מכבי תל אביב בעבר ובהווה. נמני וקין/דני מרון
ברוך דגו, מכבי תל אביב ותיקים. דני מרון
חוזר לדשא. ברוך דגו/דני מרון

אבי נמני סיכם: "אי אפשר להסתיר את ההתרגשות. זו חוויה, רואים חברים מהעבר, לשבת בחדר ההלבשה זה תמיד כיף. אני נכנס בשער הזה הרבה במהלך השנה בכובע אחר. זו תחושה מאוד טובה".

על דניאל פרץ הוסיף נמני: "זה דבר גדול לא רק לדניאל פרץ, אלא לכדורגל הישראלי. זה יכול לפתוח שערים להרבה שחקנים אחרים. עם כל הכאב של הקהל, קשה לעצור שחקן מלהתקדם למקום כזה. הוא מאוד רוצה את זה, לפעמים צריך לעזור לאנשים להגשים חלומות, זה הדבר הכי נכון בעת הזו. מכבי תל אביב תיכנס לבעיה לא פשוטה, גם עם מספר זרים וגם במציאת אלטרנטיבה ראויה, אבל יש אנשים שתפקידם הוא למצוא את התחליפים ההולמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully