וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ פינת חיפה: בכירי חברת הפינטק Plus500 אירחו את בכירי יאנג בויז

החברה היא נותנת החסות הראשית של הקבוצה המצליחה מברן: "קשר ארוך טווח"

בכירי קבוצת יאנג בויז השוויצרית וחברת פלוס500 הישראלית באדיבות פלוס500. יחצ,
בכירי קבוצת יאנג בויז השוויצרית וחברת פלוס500 הישראלית באדיבות פלוס500/יחצ

חברת Plus500 (פלוס500) הישראלית, הנסחרת ברשימה הראשית בבורסה לניירות ערך של לונדון ונכללת במדד ה- FTSE 250 ומספקת מגוון פתרונות ומוצרים פיננסים, מפתחת ומפעילה פלטפורמות מסחר אירחה את בכירי מועדון הכדורגל יאנג בויז המשחקת בליגה השוויצרית הבכירה במשרדיה שבחיפה. החברה הינה נותנת החסות הראשית של הקבוצה המצליחה מברן שבשוויץ.

כחלק מהביקור של קבוצת הכדורגל יאנג בויז בישראל, לקראת צמד משחקי הקבוצה בפלייאוף ליגת האלופות מול קבוצת מכבי חיפה הישראלית, אירחו מנהלי חברת Plus500 ובראשם דוד צרויה מנכ"ל החברה את בכירי קבוצת הכדורגל משוויץ. אל משרדי החברה שבחיפה הגיעו הנספיטר קינברגר - נשיא המועדון ו- ואניה גרוייל, מנכ''ל המועדון ובכירים נוספים במועדון. בכירי קבוצת הכדורגל משוויץ זכו לסיור במשרדים ובחיפה.

נדב שילה ראש השותפויות פלוס500, ואניה גרוייל מנכל יאנג בויז, אורי ירמיאס "אורי בורי" וניר זץ סמנכ"ל שיווק פלוס500. יחצ,
נדב שילה ראש השותפויות פלוס500, ואניה גרוייל מנכל יאנג בויז, אורי ירמיאס "אורי בורי" וניר זץ סמנכ"ל שיווק פלוס500/יחצ

השוויצרים, שמתכוננים לצמד המשחקים המכריע מרצינות, נחתו בארץ כבר ביום שני ובשונה מקבוצות שמגיעות מחו"ל ארצה ובוחרות ללון במלון דן על הכרמל, בחרו את המלון הנופש השקט "קדם" בטירת כרמל, נהנו מאימון שחרור קליל בחוף ים אחרי חיפה ואף חזרו לביקור נוסף במסעדת "אורי בורי" אותה פקדו לפני מספר חודשים כשביקרו בישראל להארכת הסכם החסות עם פלוס500 לשנתיים נוספות. במסגרת הביקור הקודם, השוויצרים נהנו מאירוח במסעדת "אורי בורי" המפורסמת בעכו וביקשו לחזור לארוחת צהריים משותפת עם הנהלת Plus500 כאשר מנכ"ל ויו"ר המועדון השוויצרי הוכיחו שוב את הנימוס האירופאי והעניקו לאורי ירמיאס הבעלים של המסעדה חולצה ממותגת של המועדון כאות הוקרה.

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500: ''שמחנו לארח את בכירי מועדון הכדורגל יאנג בויז, אחת מקבוצות הכדורגל המצליחות בשוויץ לקראת צמד המשחקים שלה עם מכבי חיפה. יש לנו קשר ארוך טווח עם הקבוצה ואנו גאים להיות נותני החסות הראשית של המועדון. אנחנו מאחלים בהצלחה לשתי הקבוצות".

  • עוד באותו נושא:
  • יאנג בויז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully