וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-26 באוגוסט: יורוספורט תשדר את הוואלטה אספניה

אלברטו קונטדור, אלוף לה וולאטה שלוש פעמים ואלוף העולם לשעבר פיליפ גילברט מובילים את סיקור המירוץ מזירת התחרות

פרימוז' רוגליץ' טור דה פראנס. רויטרס
פרימוז' רוגליץ'/רויטרס

עונת הרכיבה של ה-Grand Tour תסתיים בדרמטיות כאשר התחרות האחרונה בסדרה, לה וואלטה אספניה, יוצאת לדרך מברצלונה ב-26 לאוגוסט.

Warner Bros. Discovery Sports Europe (WBD) תציג סיקור רציף, חי ולפי דרישה של כל שלב עבור צופים ברחבי אירופה ואיזור האסיה-פסיפיק באמצעות פלטפורמות הסטרימינג שלה Discovery+*, Eurosport App ו-GCN+ עם קריינויות רדיו המציעות סיקור מקיף למירוץ ואת הפרשנות הטובה ביותר ב-16 שפות. סיקור טלוויזיוני פרימיום יספק 73 שעות חיות של המירוץ, מכל שלב שהופק עבור יורוספורט.

אלברטו קונטדור, זוכה הוולאטה שלוש פעמים, מגיע ללב האקשן להביא את הסיפורים מקבוצת הרוכבים הראשית ושאר הקבוצות לאוהדים, ומוביל את מערך המומחים של WBD מזירת התחרות לצד פיליפ גילברט. הזוכים לשעבר של פרס אופני הזהב היוקרתי יאפשרו גישה מלאה לכל האזורים לצופים ולכתבים.

סקוט יאנג, סמנכ"ל תוכן והפקה בחברת Warner Bros. Discovery Sports Europe: "התאבון לרכיבה על אופניים ממשיך לגדול כפי שהראה סיקור הטור דה פראנס שלנו, ששבר שיאי סטרימינג ושיתופים. התופעה הזו מונעת על ידי אחד מהדורות המרגשים ביותר של ספורטאים.

"הגישה חסרת תקדים שלנו לרוכבים והסיקור מרחיק הלכת המוכר כ"בית הרכיבה על אופניים", פירושה שאנו ממשיכים לשפוך אור על הספורט המרגש הזה תוך כדי שיתוף סיפורם של האלופים והמתמודדים שלו. אנו מצפים לסיים את עונת ה-Grand Tour 2023 על ידי הצגת כל שלב של לה וולאטה שמסכם תקופה מרגשת להפליא של רכיבה על אופניים בכל הצורות בעקבות הסיקור שלנו מקצה לקצה של אליפות העולם האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully