וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מנסים להכשיר את אביב אברהם למשחק נגד ריינה, אבו חנא יפתח

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 11:23

הקפטן סובל מפציעה במפשעה אך יש סיכוי שיהיה בסגל למשחק בשבת. הבלם כשיר ויפתח. איתי בן שבת ורז כרמי השוער המחליף עדיין פצועים

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

במכבי נתניה נערכים לקראת פתיחת משחקי ליגת העל, כאשר הקבוצה תארח ביום שבת את מכבי בני ריינה. לאורך כל הקיץ ציינו בנתניה את עד כמה חשוב להם לפתוח את העונה בצורה מוצלחת והדרך שלהם מתחילה כאמור בבית מול הקבוצה של שרון מימר, שלא השיגה אף ניצחון במשחקי גביע הטוטו סיימה אחרונה במפעל.

בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את הקפטן אביב אברהם, שסבל לאחרונה מפציעה במפשעה ואף החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים בגביע הטוטו. בצוות הרפואי העריכו בזהירות שיש סיכוי שאברהם יכלל בסגל, אולם רק לקראת המשחק תתקבל תשובה סופית.

ג'ואל אבו חנא מכבי נתניה אורן ביטון הפועל חיפה. ברני ארדוב
כשיר ויפתח בשבת. אבו חנא/ברני ארדוב

הבלם איתי בן שבת, שמחלים מפציעה ברצועת הקרסול, ייעדר גם בשבת כאשר לעומתו הבלם ג'ואל אבו חנא כשיר וצפוי לפתוח בהרכב. אבו חנא עבר השבוע צילום באיזור האגן כדי לקבל אבחנה מדויקת לפציעה שעבר ובהתאם לכך גם המשך טיפול.

מי שמגביר בימים האחרונים את קצב האימונים הוא שוער המשנה רז כרמי, שחזר לפעילות כמעט מלאה. כרמי יחמיץ גם את המשחק הקרוב נגד ריינה, אך ישנם סיכויים טובים שיהיה כשיר למשחק הבא נגד הפועל תל אביב במחזור השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully