וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד סמנייגו נחת והצטרף לאליניב ברדה. סטויאנוב בספק לשבת

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 15:28

עוזר המאמן החדש של הפועל באר שבע, ששימש בעבר כמאמן במחלקת הנוער כחלק משיתוף הפעולה שהיה עם אתלטיקו מדריד, הגיע ארצה ומונה רשמית: "שמח לחזור, הקבוצה הייתה בליבי במשך כל הזמן". הקשר ייעדר נגד חדרה? (ש', 20:00, ספורט2)

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

הספרדי דוד סמנייגו כבר בארץ והיום (שלישי) יתחיל לעבוד בהפועל באר שבע כעוזר המאמן החדש של אליניב ברדה. אתמול נחת סמנייגו בישראל ובערב כבר נפגש עם ברדה לשיחה ממושכת. כזכור, היה זה ברדה שהחליט לצרף את הספרדי שעזב את קבוצת הנוער של מרידה המדרידאית לטובת התפקיד החדש.

סמנייגו שימש בעבר כמאמן במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, כשהיה שיתוף פעולה בין הדרומיים לאתלטיקו מדריד. ברדה היה אז אמון על הפרוייקט הגדול בנגב ובינו לבין הצוות הספרדי שעבד במועדון, נרקם קשר טוב שנמשך גם כשהפרוייקט הופסק והצוות עזב. ברגע שמאור מליקסון הודיע שהוא מבקש לעזוב סופית, נוצר החיבור עם סמנייגו שהביע מייד הסכמה לשוב לישראל ולסייע לברדה על הקווים. כבר היום יתחיל סמנייגו לעבוד במועדון וישתתף באימון הראשון שלו לצד ברדה והצוות.

יוני סטויאנוב הפועל באר שבע. דני מרון
יהיה כשיר למחזור הפתיחה? סטויאנוב/דני מרון

לאחר המינוי אמר סמנייגו: "אני שמח מאד להיות פה ולחזור להפועל באר שבע. אני רוצה להודות למועדון על המאמצים להביא אותי לכאן וכל שנותר כעת זה לעבוד 100% בשביל הקבוצה ואני בטוח שזה יביא הצלחות בעונה הזו. המועדון והאוהדים ראויים לטוב ואני אתן את כל כולי כדי שזה יקרה. הפועל באר שבע הייתה בליבי במשך 4 שנים ועכשיו אני חוזר כדי לעזןר לקבוצה ואני מאחל לכולנו עונה נפלאה עם הרבה רגעים שמחים".

ברדה הוסיף: "אני שמח מאד ומברך את דויד על הצטרפותו אלינו. דויד איש מקצוע מצויין, עם סטנדרטים גבוהים וניסיון רב, שאני בטוח שיתרמו לנו רבות". פחות

בתוך כך, נודע הבוקר כי מלבד פטריק קלימלה שיעבור היום עוד ניתוח בשיניו וכתוצאה מכך נמצא בספק לפתיחת הליגה השבת, גם יוני סטויאנוב בספק למפגש עם הפועל חדרה בשבת (20:00, ספורט2) אחרי שנפצע שלשום בגביע הטוטו ברגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully