וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לטורקיה: רמזי ספורי יטוס מחר לבדיקות רפואיות באנטליהספור

21.8.2023 / 23:59

הטורקים ישלמו 500 אלף יורו לקבוצה של ברדה עבור הקשר שיעזוב אחרי 4 וחצי עונות במועדון. קלימלה עבר ניתוח ובספק לפתיחת הליגה, פאון יחזור מול הפועל חדרה

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

אחרי אירוע ההשעיה בו רמזי ספורי תקף את שי אליאס בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע בעקבות משחק שש-בש, הקשר של האדומים בדרך להצטרף לאנטליהספור. ספורי ימריא מחר (שלישי) לטורקיה ויחתום במועדון שישלם 500 אלף יורו לקבוצה של אלונה ברקת.

בגזרת הפצועים, פטריק קלימלה עבר היום (שני) ניתוח ראשון להתקנת שתל בפיו, בעקבות הפציעה הקשה שעבר ביום חמישי בבולגריה במשחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג מול לבסקי סופיה. לחלוץ מתוכנן ניתוח שני כבר מחר להתקנת שתל נוסף. כזכור, קלימלה איבד שתי שיניים בחלק העליון של פיו ממרפק של שחקן לבסקי והוא נזקק להתקנת שני שתלים לטובת שיניים חדשות.

רק בהמשך השבוע יוכלו בהפועל באר שבע לדעת האם יש להם את החלוץ, שאינו מתאמן מאז חזרה הקבוצה מבולגריה, למחזור הפתיחה מול הפועל חדרה. קלימלה כבש שלושה שערים ב-19 הופעות בכל המסגרות מאז שהגיע לבירת הנגב בסוף ינואר.

פטריק קלימלה הפועל באר שבע. דני מרון
פציעה כואבת. פטריק קלימלה/דני מרון

מי שיחזור לשחק במסגרת המקומית הוא הקשר הרומני אדריאן פאון, שסיים לרצות עונש של חמישה משחקים בחוץ בשל אירועי המשחק מול מכבי חיפה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully