וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.8: מנצ'סטר יונייטד בעקבות שוער נוסף, טבס חוזר לאמן

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 20:15

באינדיר עשוי להגיע לאולד טראפורד, ליבאקוביץ' יחליף אותו בפנרבחצ'ה. אוטביו חתם באל נאסר, הארגנטינאי מונה למאמן אינדפנדיינטה, בונוצ'י מתקרב לאוניון ברלין, הול עבר מצ'לסי לניוקאסל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.8/ספורט1

העברות

* ניוקאסל הודיעה על צירופו של לואיס הול, המגן השמאלי בן ה-18 שמגיע מצ'לסי בהשאלה עם אופציית רכישה בהתאם למספר המשחקים שישותף במדי המגפייז, כך שבהמהלך העונה סביר שהאופציה תהפוך לחובת רכישה.

* קרלוס טבס מונה למאמנה של אינדפנדיינטה הארגנטינאית. עבור חלוץ העבר תהיה זו תחנה שנייה כמאמן, אחרי שבין יוני לנובמבר 2022 עמד על הקווים ברוסאריו סנטרל.

* אל נאסר הודיעה על החתמתו של אוטביו, קשרה של פורטו שתקבל עבורו 60 מיליון יורו בהעברה היקרה בתולדות המועדון.

* אנדרלכט צירפה בהשאלה את קשרה הדני של סביליה, תומאס דילייני, עד תום העונה.

* אייאקס החתימה באופן רשמי את גסטון אבילה. המגן השמאלי הצטרף להולנדים מאנטוורפן תמורת 14.5 מיליון יורו.

* הבלם היווני קונסטנטינוס מברופאנוס חתם בווסטהאם ל-5 שנים תמורת כ-20 מיליון יורו אחרי שעבר משטוטגרט. זו תהיה קדנציה שנייה שלו בלונדון, אחרי שבעבר נרכש על ידי ארסנל ומיעט לשחק במדיה.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד עשויה לצרף שוער נוסף שיתחרה עם אנדרה אונאנה. הטורקי של פנרבחצ'ה, אלטאי באינדיר, עובר בדיקות רפואיות מקדימות לקראת העברה אפשרית תמורת 5 מיליון יורו, כאשר הדבר תלוי בעזיבתו של דין הנדרסון. הטורקים מצידם קרובים להחתמת שוער נבחרת קרואטיה, דומיניק ליבאקוביץ' מדינמו זאגרב.

* שני שחקני מילאן בדרך החוצה? מאמן פנרבחצ'ה רוצה להנחית באיסטנבול את ראדה קרוניץ', בעוד העולה החדשה לפרמיירליג שפילד יונייטד פנתה לדיבוק אוריגי שמעוניין לשוב לאנגליה.

* בשיקטאש שמה קץ לשמועות והודיעה: סרחיו ראמוס ואנדרסון טאליסקה (חברו של רונאלדו לאל נאסר) לא יגיעו לקבוצה בעקבות הדרישות הכלכליות שלהם.

* יחד עם הדיווחים על כך שספסולו נגד קריסטל פאלאס היה מטעמים של משא ומתן מול אל איתיחאד הסעודית, ב"דיילי מייל" טוענים כי ריאל מדריד גם נכנסה לתמונה במרוץ אחר גבריאל, בלמה של ארסנל.

* מלבד גבריאל, אל איתיחאד גם בעקבות רפאל וראן, בלמה של מנצ'סטר יונייטד שנטען כי הביע רצון להצטרף לפרויקט הסעודי ולשחזר את שיתוף הפעולה עם קארים בנזמה מימיהם בריאל מדריד. באנגליה הכחישו שהצרפתי לא מרוצה ביונייטד ושקיימת אפשרות שיעזוב.

* לאונרדו בונוצ'י בן ה-36 במו"מ מתקדם עם אוניון ברלין הגרמנית, שתשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות. הבלם עדיין מתלבט, אבל על פי הדיווחים יחליט השבוע על עתידו ובאוניון מאמינים שיצטרף.

* הקרב על חלוץ 100 מיליון הליש"ט הבא? באנגליה מדווחים כי אוון פרגוסון, חלוצה האירי של ברייטון, יהיה בקיץ הקרוב המטרה המרכזית של ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי.

* הוגו לוריס מתקרב ללאציו, כך על פי ג'יאנלוקה די מרציו. השוער הצרפתי בן ה-37 מעוניין להמשיך לשחק ברמות הגבוהות ומעוניין להגיע לקבוצה שתשחק בליגת הלאופות בעונה הבאה.

* למרות החתמתו של רוברט סאנצ'ס, צ'לסי קרובה להשלים את עסקת רכישתו של ג'ורג'ה פטרוביץ'. השוער הסרבי של ניו אינגלנד רבולושיין יצטרף לבלוז תמורת 16 מיליון יורו. בארה"ב, אגב, מדווחים שניו אינגלנד כבר סימנה מחליף אפשרי לפטרוביץ' ושם הכחישו שמדובר בג'וש כהן.

* ביום שאחרי ההודעה הדרמטית של מנצ'סטר יונייטד על החלטה משותפת עם מייסון גרינווד על סיום דרכו בקבוצה, הוא מעורר עניין בקרב קבוצות הצמרת בטורקיה, כמובן שבערב הסעודית בוחנים אפשרות לצרפו וגם ז'וזה מוריניו מאוד רוצה אותו ורומא כבר פנתה ליונייטד לגביו.

* פולארין באלוגון ממשיך למשוך תשומת לב הקיץ, וכעת פולהאם מוכנה להציע עבור החלוץ של ארסנל 35 מיליון ליש"ט. כבר לפי ההצעות האחרונות, התותחנים יהיו מוכנים למכור את האמריקאי רק תמורת 50 מיליון ליש"ט. במקרה והעסקה לא תצא לפועל, הקוטג'ס יפנו ליובנטוס במטרה לרכוש את מואיז קן.

אוון פרגוסון ברייטון. GettyImages
המבוקש בממלכה. פרגוסון/GettyImages

* "בדיילי מייל" טוענים כי ברנן ג'ונסון מעדיף להצטרף לטוטנהאם ולא לצ'לסי. שתי הקבוצות צפויות להגיש הצעה רשמית לנוטינגהאם פורסט השבוע עבור שחקן ההתקפה המוכשר.

* אל אהלי הגישה הצעה רשמית לאתלטיקו מדריד על רודריגו דה פול. הקבוצה הסעודית מוכנה לשלם 27 מיליון ליש"ט עבור הקשר הארגנטינאי.

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים שאסטון וילה בוחנת את אופציית נונו טבארס, המגן ששייך לארסנל והושאל למארסיי בעונה החולפת. זה במקרה ומרכוס אקוניה לא יצטרף לקבוצה של אונאי אמרי מסביליה.

* ב"קוריירו דלו ספורט" מדווחים כי דובאן זפאטה מתקרב למעבר מאטאלנטה לרומא.

* אייאקס על סף החתמתו של גסטון אווילה, המגן השמאלי בן ה-21 של רויאל אנטוורפן. ההולנדים ישלמו עבורו כ-13 מיליון יורו.

* הבלם היווני קונסטנטינוס מברופאנוס אמור להשלים היום את מעברו משטוטגרט לווסטהאם תמורת כ-20 מיליון יורו. זו תהיה קדנציה שנייה שלו בלונדון, אחרי שבעבר נרכש על ידי ארסנל ומיעט לשחק במדיה.

* קריסטל פאלאס עשויה לרכוש את החלוץ הניגרי קלצ'י איהנאצ'ו מלסטר סיטי, לאור ההתעניינות הגוברת של לייפציג בחלוץ שלה ז'אן פיליפ מאטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully