וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "הנבחרת צריכה עוד גארד שיכול לתת נקודות"

המאמן הלאומי דיבר בתכנית הספורט של 103fm: "היה חסר לנו קצת בצד ההתקפי, אבל נוכל לפתור את זה עם השחקנים החסרים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.8/ספורט1

שלושה ימים אחרי ההפסד לבוסניה בחצי גמר מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי, בו איבדה נבחרת ישראל בכדורסל את הסיכוי להעפיל לאולימפיאדת פריז, התראיין הערב (שני) אריאל בית הלחמי בתוכנית הספורט של 103fm.

"אני חושב שאנחנו צריכים גארד", אמר המאמן הלאומי. "נכון שהמשחק עם הבוסנים היה בעוכרינו בקו הקדמי, אבל מה שחסר לנו זה עוד גארד שיכול לתת נקודות, כי בצד ההגנתי היינו בסדר בכל המשחקים, והיו דקות בהן היינו צריכים עוד שחקן שיעשה נקודות. אני חושב שאנחנו צריכים להגיד הרבה תודה לשחקנים שהיו בטורניר. כשהזמן יגיע, נבחר את הנבחרת הכי טובה. אנו רוצים את הסגל הכי טוב בהתאם לאילוצים ולשאר הדברים".

האזינו לריאיון עם אריאל בית הלחמי

על החיסורים הרבים ואלה שמילאו את השורות, אמר: "השחקנים נתנו הכול ונלחמו בכל דקה על המגרש ובכל החודש יחד. לצערי, בחצי הגמר הבוסנים היו טובים יותר מאיתנו. למדתי על הנבחרת הרבה והשחקנים למדו אותי. בחלונות הבאים נוכל להסתמך על השחקנים שהיו פה, בתוספת השחקנים שהיו פצועים. הבוסנים היו משוכה גבוהה מדי בשבילנו בשלב הזה".

בסיום דבריו, הבהיר בית הלחמי: "עשינו הכנה טובה מאוד, וגם משחקי האימון היו מול קבוצות שהן ברמה שלנו. בסופו של דבר הנבחרת צריכה עוד גארד. הסגנון ששיחקנו בו זה הסגנון שמתאים לנו. היה חסר לנו קצת בצד ההתקפי, אבל את זה נוכל לפתור עם השחקנים החסרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully