וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס ווב נחת בישראל: "אנסה לעזור למכבי תל אביב בדברים הקטנים"

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 19:27

הפורוורד שהיה ראשון המוחתמים של האלופה, הצטרף לחבריו בצהוב ואמר: "שמח להיות חלק מהקבוצה הזו. אנסה להשתלב איפה שאוכל". ג'ייק כהן גם נחת והוסיף: "הנוסחה להצלחה ביורוליג היא שמירה על יציבות וליבה של שחקנים וצוות אימון. מקווה שנצליח, כי עשינו את זה"

ג'יימס ווב היה השחקן הראשון שהוחתם הקיץ על ידי מכבי תל אביב. היום (שני) הפרוורד שינסה להיכנס בהצלחה לנעליו של ג'רל מרטין, נחת בישראל והפך רשמית לשחקן הקבוצה.

"אני חושב שאני יכול להוסיף אנרגיה ולחימה", אמר ווב עם נחיתתו, "מכבי קבוצה נהדרת. הם הגיעו לפלייאוף היורוליג וזכו באליפות. אני שמח להיות חלק מהקבוצה הזו. אנסה לעשות את הדברים הקטנים ולהשתלב איפה שאני יכול".

ג'יימס ווב, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אנסה לעזור איפה שאוכל". ווב בישראל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ווב (29, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת בויזי סטייט משנת 2016 שהעביר שנה וחצי בליגת הפיתוח לפני שקיבל הזדמנות בברוקלין נטס וקלע 1.6 נקודות למשחק בעשרה משחקים. לאירופה הוא יצא בקיץ 2018 כשחתם בבון הגרמנית, ואחרי עונה אחת חזר לליגת הפיתוח בה רשם 13.8 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק עבור איווה.

בקיץ 2020 שב ווב לאירופה, חתם בלאריסה מיוון, הצטיין עם 13.3 נקודות ו-9.6 ריבאונדים וגרם ללא מעט קבוצות להכניס אותו לרשימות שלהם. כבר במהלך אותה עונה הצטרף למורסיה וקלע 12.1 נקודות בממוצע בליגה הספרדית. הקיץ חתם בוולנסיה, רשם 10 נקודות למשחק ב-24 הופעות בליגה הספרדית ו-8 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ייק כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב כדורסל, אתר רשמי
מרוצה מהסגל שנשאר ומשחקני הרכש. כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב כדורסל

מלבד שחקן הרכש, גם ג'ייק כהן נחת בארץ לקראת עונה נוספת בצהוב. הפורוורד סיפר עם חזרתו לישראל: "מרגיש קצת כמו דה ז'ה וו כרגע, אבל אני נרגש מאוד. חושב שתהיה לנו קבוצה טוב מאוד. זה נחמד לחזור כשיש ליבה יציבה עם אותו המאמן ועם מרבית השחקנים שהיו. שיחקני נגד הרבה מהחדשים שהגיעו ואני חושב שהם יהיו נהדרים".

כהן התייחס להתחמשות של שאר קבוצות היורוליג: "הנוסחה להצלחה ביורוליגה די ברורה - צריך לשמור על יציבות וליבה של שחקנים וצוות אימון. אם מתסכלים על ריאל מדריד, אנאדולו אפס וכל הקבוצות שבטופ, הן שומרות על הרבה שחקנים כל שנה ועל המאמנים. אני מקווה שבזכות שעשינו את זה תהיה לנו הצלחה כמו למועדונים האלה".

על הקיץ והמטרות לעונה הקרובה הוסיף: "אני לא מתעסק בדברים האלה, אני פשוט מנסה להשתפר ולעשות את מה שאני יכול עבור הקבוצה. מבחינת הציפיות והמטרות, הן יהיו במכבי בכל מצב. אנחנו פשוט נהיה הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully