וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב שהחזיר את האופטימיות בבית"ר: "תהיה קבוצה אחרת לגמרי"

21.8.2023 / 7:00

אחרי הארכת החוזה של שועה והסיכום עם הוצ'קו, נשמעים קולות אחרים בבירה: "הסבלנות והעבודה הנכונה גרמו לנו לבחור נכון אשתקד, וכך יהיה גם השנה". אבוקסיס כבר לא מחכה לסורו, ואמור לקבל עוד רכש משולש. מסתמן: פריידי יהיה כשיר לפתיחת הליגה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

לאחר שאמש (ראשון) ירדן שועה האריך את חוזהו והקשר המונטנגרי דני הוצ'קו סיכם לעונה הקרובה, בבית"ר ירושלים מתחילים להתאושש מהקיץ ההזוי ולבנות את הסגל לעונה הקרובה. "הסבלנות והעבודה הנכונה גרמו לנו לבחור נכון בשנה שעברה וכך נעשה גם השנה. הקבוצה תיראה אחרת לגמרי בעוד כמה שבועות", אמרו הבוקר במועדון.

הוצ'קו יחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ובמקביל יוסי אבוקסיס עדיין מחפש קשר בעמדה מספר 6. בבית"ר לא מחכים יותר לאיסמעילה סורו ששוב מעביר מסרים שהוא מחכה לשחרור כדי להגיע, ובודקים זרים אחרים לעמדה הזאת. בבירה מעריכים כי סורו מורח את הזמן בתקווה למצוא קבוצה בליגה טובה יותר באירופה, שם החלון מסתיים בסוף החודש. רק אם הוא לא ימצא אחת כזאת, הוא יחזור לאופציית בית"ר - אם היא עדיין תהיה אקטואלית.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
התחושות במועדון התחלפו בן רגע. ירדן שועה/מאור אלקסלסי

האזינו: אופיר סער עם עדכוני בית"ר ירושלים

יוסי אבוקסיס רוצה לצרף בהקדם גם חלוץ ובלם, כששחקן כנף זר יהיה על הפרק רק אם אורי דהן יחתום ולא בלם זר. עדיין אין חדש בגזרת אבישי כהן, שממתין לקריאה מהמועדון לחתום על חוזה חדש.

פרד פריידיי ערך אתמול אימון ובמועדון מעריכים בזהירות כי יהיה כשיר למשחק עם הפועל חיפה. אופיר קריאף בספק, כאשר יובל אשכנזי ייעדר בוודאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully